today,係一年一度既旅行,勁正@w@,去BbQ,唉,今次又要同阿佑一組冇人同我地一組T^T,so sad...我係cshool到集合,上旅遊巴!係到玩同狂影人地,(已經係坐巴士的指定動作了- -)到左目的後,去霸位,放好野之後起爐,唉,年年刀係我地起5到,要人地幫,勁想打人lo v_v,好耐之後,ok了,開始燒野食,好味道!我最中2綿花糖同多士,超正>< ! 我好快飽,之後,就影人地了,但又比人地影左好多 最後玩games仲影左大合照相^^
考察日 7-12-09
ha~今日去左濕地公園考察,^o^ 我地係到玩,周圍影相- - 好似去旅行咁...我地周圍影植物,但動物就少D,我地影左珍貴既蝴蝶ar>< 我地3點幾準備反去,經過條橋困時有好多樹蟻,我地一邊跳一邊"覽"過去,勁似跳舞,- -開頭刀5覺,但一令轉頭,見到文,msnmsn佢地既姿勢,係到狂笑,今日真係好玩