哈,5駛反學,so同一大班fds去踩單車,
10:00係haagen dazs到等,但冇人,o曬,十點幾先到一個,11點先齊人,去租車,又末開,5知佢點,又5問清楚,D人又話去食野,又話去溜冰,又話去唱k,最後,話反去睇多次,開左,- -",囧,$45一架,ok la~then識果D踩先,5識果D係到學,D男仔學得好快,10幾分中就學識,囧,女仔最快果個刀要1個中----Lily(我教+ xdd`),我教果個最快,yeah!! then 1大班人就踩去馬鞍山去食野,但又冇cantaurant,又踩反去,Zoe係中途仆親,要肥仔車佢反去,林成達就踩1架,扶一架咁反去,好辛苦,最後差5多人人刀識踩,Zoe因為仆親冇得踩,勁可惜v___v then去左交車同去pizza hart到食野,10個食pizza hart,4個食kfc,我當然食pizza hart la~1人1個餐,之後坐47x反去,反到刀67點la 好開心ar!!
ps:林成達一直陪D女仔,仲一宜教囧欣,勁sweet!!><
|