尋晚第一日寫日誌,點知寫完之後篇野走鬼左落下面,攪極都極唔到,真係好唔開心,好彩後來Anson攪返掂,而加開心返曬,而且仲多左隻上升Kitty添呀,呢樣就要多謝Suki啦,因為係佢卑我的。總之唔該曬各位啦!
今日係我第一次學人寫日誌,首先要多謝Anson,因為係佢幫我設計呢個blog既。其實我係電腦半白痴,好多有關程式既野都係麻麻地咋,好在有佢肯幫手,又唔厭我煩,真係唔該曬佢。希望各位朋友都喜歡我呢個blog啦!而加我都係剛剛起步學寫blog,希望大家可卑多d意見,總之多多指教啦!