琴日我地傾過計,開頭個氣氛都唔係好好,但後來漸漸好轉過黎,我地一齊咸、一齊笑,而加想起都覺得好得意。不過,我知你琴日所講的野都唔係完全真的......e.g我問你....唔好再食煙......呢句話係想同邊個講,當時你話....係想講卑L知,但我知道其實唔係,可能我地相處的日子都唔少,而且我仲係你的....不過當時果一刹那真係好無奈.....又唔想拆穿你,所以唯有講第D野就算。唔再追問落去。Anyway,琴晚你的表現總比以往好了,我真係好希望你能夠繼續努力改善,亦好期望你有日能真正交個心出黎....。因為關心你的人真係多得很.....
人與人之間的相處可以話係一件好複雜的事,過中包含住真誠、欺詐、包容、猜疑.....好多好多.....總之,令人又愛又恨啦! |