今日識左個新fd,好高興可以同佢做網友,希望佢唔厭我...hehe..佢知我想講咩既!
我真係好想大家可以keep in touch,唔知佢係咪咁霖呢?
人與人之間真係好得意,可能每日都見住面既,但就無咩野講,反而....大家唔相識既....就可以暢所欲言,大家從未見過,從不相識,就好似憑直覺咁就做左fd啦...可能就係因為大家唔知對方係嘜水,就算講咩秘密都好,對方根本就唔知自己到底係邊個,就算喺街撞到都唔會知....哈哈.....唔知會唔會....最岩傾果個網友.....原來就係層經喺街道嘈過交呢?!哈哈...
|