今朝8點幾起左身..廢事咁早打俾佢嘈醒佢..所以冇打到
跟住9點鐘我打俾佢 佢仲係訓緊..唔知我有冇嘈醒佢呢>3<
同佢傾電話傾到10點幾..跟住差唔多11點阿媽起左身 我地出左去市中心飲荼
嘩..痴線架><勁大雨!!淋到濕晒..上到輕鐵 唔知點解落親雨都好多人搭車-口-!!
果d人d〝姐〞整到我濕晒..搞錯!!好無奈呀><
去到la..我去左seven入8達通 阿媽就去左荼樓先..
點知我去到佢都仲未搵到..結果d師奶打俾佢-口-!!坐低即刻叫野食
我又食左好多野呀..不過食到隻雞腳果陣 食食下.......我想嘔呀><果隻咩雞腳黎架-/\-
跟住仲肚痛><好在最後冇事姐..跟住我走先 去返我果邊剪頭髮...
簡單d黎講..係我電左第2次既負離子-3-嘩...電完之後直到我唔敢睇><好樣衰呀..
今次點解仲耐左既..上次坐左3個鐘 今次坐左4個鐘><冇天理呀..好在我一路sms一路坐架姐
唉..終於走得 返到屋企又打俾佢lu 同佢一路傾 傾到依家都仲傾緊 一路打日記一路傾>3<
呵...今日都過得好好呀>v<
今日我個頭簡直係頭到想爆咁制..好辛苦呀><
hehe..你叫我去訓我冇訓到 唔好嬲bo>3<
唉......好辛苦呀..救命!!日日如是 到底幾時先唔痛-/\-!!!!
|