今日10點幾起左身..刷晒牙果d跟住佢就打黎lu
咁跟住就喊左陣...好快冇事la 跟住好開心咁同佢傾電話傾左好耐..傾到3點>3<
跟住到阿媽打黎 同佢搭車出mk..之後去左旺中 佢幫我由頭買到落腳
大出血呀><唔見左3百幾蚊 唉...不過呢 就係佢揀我買 我都幾鐘意架
哈哈..跟住搭車返屋企返緊屋企果陣 諗住打俾阿媽叫佢去搵定位等我食野..因為唔想佢見到我買咁多野
點知俾佢鬧左幾句...唉..好無奈呀><!!
跟住返到屋企佢竟然奇蹟地冇鬧到我 有點開心添 不過個頭就痛到爆
跟住一路食野一路同佢sd sms 食完果陣阿媽諗住去五金買野架..點知收左鋪
跟住呢 去左萬寧買野 好重呀-/\-!!返到屋企lu..阿媽係到打麻雀 我梗係入房la
至於入房做d咩呢...當然係打俾佢同佢傾電話>3<
好開心呀今日都..不過唯一美中不足既野就係..今日竟然陰天加落雨..
今日雖然大出血..但係都好開心呀 因為阿媽竟然冇鬧我
個頭好痛呀><不過有你錫返..就乜都唔痛lu>3<
|