今朝佢打黎叫我起身..跟住好快搞掂出左門口la>3<
返到去 唔洗做功課呀kaka好開心xdd
跟住上電腦堂 做左個叫做小小既測驗咁lor..哈哈..好在有smy教我姐><
之後上中文..又係大家好嘈既時間lu 我係到sd sms同埋睇漫畫..話咁快就過左堂中文la
跟住呢上音樂堂 落堂果陣miss叫左我過去..
嘩...原來miss好奸架 超嵐哥哥訓著左 佢話如果打左鐘佢仲未醒就去叫佢bo xdd
哈哈..好在佢識返黎姐 小完息..又到左好難捱既2堂數學><
miss塊面黑到好似黑面神咁..一路黑一路教...愈教愈黑 miss你好慘呀!!
俾我地班激到咁..唉.............
放lunch la..kaka 返左屋企食 一路sd野一路食
之後返到去上完中史同生教就放學la 我一放左學就即刻打俾佢
傾到返左屋企 落到街又再傾過 跟住返到屋企 傾到呀媽返黎
好開心xdddd 阿媽返左lu 冇得傾...同佢msn la咁就
跟住沖涼..沖完涼冇幾耐就食飯lu 食完又傾左陣 跟住9點幾 家姐返左..好無奈呀><
跟住依家就一路同佢msn一路傾計...
好開心呀今日真係..同你傾 我愈黎愈開心
艾屎你呀>3<..呵呵....可不能失去你呢個皇上呀
kaka....
|