今日佢打俾我叫完我起身之後..返左學la
今日考中文...哈哈..幾好架>v<多數都識做既..
跟住呢..考晒la..放學..返到黎整好晒出左門口搭車去搵老公
去到lu...ok咁la...點知我走之前..佢做左d野令我好唔開心
我果一刻真係唔想再見到佢..之後我搭車直到上巴士先聽佢電話
返到去冇咩事..之後佢又整到我好唔開心.....
我最後去左訓覺..走之前我叫佢聽日唔好打俾我....
今日..好唔開心.....冇咩想打..