起左身之後玩左陣電腦..12點幾佢起左身..同佢傾左陣msn就出左去
同阿媽去左飲茶..好咁多人呀><!!跟住飲完荼本來smy話黎
結果佢放我飛機-/\-..跟住返左屋企阿媽打麻雀..我買完野就返左屋企
玩左成日電腦..4點幾同左smy出左去食野..佢係咁俾我串-v-!!kaka
跟住呢...6點幾返左去..玩多陣電腦佢地話打完要出去食野..
我冇出到去..係屋企玩電腦..跟住佢地又返黎打麻雀...
夜晚睇美女廚房..笑到我肚痛...今日冇心情左成日..睇呢套野笑左陣
跟住又玩電腦..一路溫書一路對住部電腦-v-都記得既...呵呵
之後溫到成點先訓><!!今日冇咩點同過佢講野..心情太差.....
|