今日佢打黎叫我起身...之後見到出面勁大雨><
出左門口..返到去la....叫左溫緊中史lor-口-!!!
成個腦都諗緊好多野..根本溫唔入腦..
之後考中史la....識做第一part..跟住就唔識做la><!!!好失敗..
跟住考listening..幾好..不過有d唔識做...跟住放學
同左阿君同埋臭妮去左m記..一路傾一路笑一路食..
臭妮好好笑>v<重覆左好多次...跟住食完野我地決定左捉佢去剪頭髮
佢為左剪頭髮呢樣野講左2個鐘-口-!!結果剪完佢又講..
之後佢又話幾好睇-v-呵呵...好搞笑....跟住行左陣又去左食野-口-
跟住阿君陪左我去銀行之後就返屋企la..返到去玩電腦..
玩到阿媽返...跟住又係電腦...跟住食飯..跟住又玩....痴左線-口-!!
未溫書..好失敗..但係又勁眼訓><!!!!!
今日都係冇乜點同過佢講野....唉......................
|