2006 年 8 月 4 日 星期五  |
| SCHOOL!3 |
今日返成長八課,完左之後我同薯蓉+蚊係度無所事事,係度CHAT,唉...神經組被遺棄喇...由得我地算啦....唔得,我地要同班F1死過!~之後我地一齊走啦...薯蓉話佢生日想叫埋我唱K...好想去呀.....之後番屋企,同琳CHAT,玩電腦,一齊MSN轉相,仲要係D惡搞既相XDD.....冇得睇KERORO呀....個死人呀哥叫左人上黎打機呀....鳴.....
|
| 刊登時間:2006-08-04 11:29 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 3 日 星期四  |
| 淋雨天 |
今日返學校,完左之後我地係度食西瓜,同carmen慶祝生日,食莎莉蛋糕XDD,之後又傾左陣就一齊走,好大雨呀...牙諺話佢開姐,鴨鴨又開左,結果佢地把"姐"就咁玩完...= =之後又係度淋啦...佢地送我返屋企果陣係唱歌...(唔記得歌名)果首歌好應景哦~(唔係古巨基果首,教會架~)之後返到屋企...呀媽話有人黎打四圈= =...(唔理)又係玩玩電腦,睇電視....完
|
| 刊登時間:2006-08-04 12:02 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 2 日 星期三  |
| SCHOOL!2 |
今日又係返學校呀...eric話想d f1同我地同一組...唉,開始感到我地班升f2既被忽略咁XDD...完左之後蚊蚊,薯蓉同梁頌拎左我部機係度影相>v<,我地又同雁初傾左陣,話遲d會去雁初屋企煮飯食...之後我呀媽打黎...叫我走,之後傾多5min就走左lu~之後又話買書,但係呀媽話好大雨唔去住(咁幾時買呀-口-)之後玩電腦,牙DIN SD左個MESSENG,RE左佢之後就打俾佢傾左陣,之後又打俾琳傾左陣,全部都係講KERORO-口-(不過我地都鐘意TAMAMA同DORORO XD)之後攰到死...ZZZ左陣,之後呀媽哎我食飯,食完又係度上網....打日記...係咁 |
| 刊登時間:2006-08-02 11:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 1 日 星期二  |
| SCHOOL! |
今日呀媽諗住同我去買書,不過我今日要返學校,就聽日去...之後1:50返學校,,,之後上堂啦...話揸住枝筆成堂就有禮物...我冇咁勁....完左之後又係度玩7級 ,差D輸...因為玩玩下佢地話玩"蓋"棉胎,"LU V"輸哂,加油呀...我等到諺玩WIN左就一齊走啦...跟住傾左陣,就返左屋企LU~
我換左D係KERORO呀~大家覺得點呀...俾D意見丫...THX! |
| 刊登時間:2006-08-01 10:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 31 日 星期一  |
| 行街+返基正 |
1:15雪菜同琳約我出去大中行陣,行左一陣就返基正,同miss lee傾左陣,原來好多老師都唔做...之後佢又俾佢個呀妹個仔d相我地睇,勁得意呀...之後傾到5:40就一齊走,之後返到屋企...俾人告狀.... .\ /.
ps.miss lee既頭髮長左勁多呀* |
| 刊登時間:2006-08-01 11:08 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 22 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|