2006 年 7 月 29 日 星期六  |
| 少祟特別版第2回 |
今日11點起左身,就打俾青蟹諗住一齊返教會,點知佢唔得閒,仲諗住叫佢借靈修書添=.=咁之後打俾曾思同佢傾左一陣...原來佢地成長班既都要返@@"之後食左d野就1:30去屋企對面(那打素)搵佢啦,,,之後佢呀媽叫我食野...THX呀AUNTIE...之後同曾思返去,諗住上去禮堂,點知見到薯蓉佢地,勁無奈- -之前上到去,冇咩好做,都係好似平時咁啦,之後成長班"班"獎,播番佢地YESTERDAY既DRAMA,勁好笑...XDD最衰青蟹冇返,如果唔係實笑死佢...呀東扮娼記...笑大人個咀... 之後開組,有野食呀...正!食完野,我地玩大"冰"(唔識打)步操,好玩過15/16果個...之後玩捉E因,熄燈玩...正爆...玩完就上左去HALL搵曾思,之後又同呀蟹AND曾思+曾思D同學傾一陣,呀嘉見到我就好似好耐冇見,話我高左咁多= =(我不嬲都好高XDD)傾完之後就走啦,之後有個F1話我唔似13,似16= =,(小妹妹,有個仲唔似13呀...)之後就同曾思返屋企...返到屋企,咪又係DINNER,TV,BATHING...
|
| 刊登時間:2006-07-30 12:12 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 27 日 星期四  |
| 28-7-06 |
今日第一次返知心xxx既堂(我又唔係好記得個名呀),之前唔知幾時返嘛~~~係德潔帶既,都唔錯啦...^^原來德潔之前都有住係澳門一段時間...佢之前住係筷子基...下...我一年去一次澳門都唔知筷子基係邊...=.="(講真我連係澳門連搭車都唔識-.-)之後我地係度睇carmen,呀妹同唔知邊個玩層層疊,(我真係唔記得佢叫咩名,佢好似同我同一間小學)之後佢地叫埋我,梁頌同葉凱諺同佢地一齊玩7級 ,我輸左,本來要對住敬拜隊講我係豬,跟住要對住班升F1既小朋友講...嘩...勁魚囉....=.=算e個只不過係一個game...之後一齊走啦,又見到F1既小朋友們...有1個要自己行返富善...可憐...梁頌無啦啦講"我鐘意同陽光玩遊戲",呀妹又話CARMEN玩咩都WIN,咁又係...之後呀妹又話梁頌"我鐘意同CARMEN玩遊戲",我地成班人都住富亨,梁頌住運頭塘,過左巴士站又係度同我地行,呀妹問佢係咪要送哂我地返屋企,佢竟然話係=.=,之後梁頌話要去呀妹屋企,呀妹又話不如去我屋企,嘩...嚇死...之後都冇去...之後就返左屋企喇~~~ |
| 刊登時間:2006-07-27 09:27 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 26 日 星期三  |
| 26-7-06 |
今日返左學校返教會搞果個唔知咩...(SOR...唔記得)雁初帶啦,,,本來係教會度上既,,,不過好"BIG",於是盲去左110度上,,,我係度靜雞雞係度同薯蓉,梁頌傾計XDD...之後我地冇咩點講野,,,ERIC又好攰....(好似係病左,可憐囉...)呀BEE又唔講野...我地4個又唔想討論= =不過唔好以為好快結束,其實係4點先完,之後去左教會,薯蓉係度玩我部電話,又用我部電話打電話,,,打俾唔知邊個(應該係呀東,好大機會@@)...之後呀BEN見到我部電話又係度玩,,,佢見到有張相有個男人,,,話係英文人...我勁大聲同佢講話係葡文人XDD,,,梁頌都識C朗呀,,,HAPPY中^^"...之後就同蟹仔佢地傾計傾到6點就一齊走...成班人一齊走得我一個行富亨果邊...-.-
唔該各位黎睇我日記既留個言啦...留一次得架喇...E度有我好多私忍架...你地有板既都可以俾我架...我有時間一定會上你地個板架~ |
| 刊登時間:2006-07-26 08:14 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 24 日 星期一  |
| 睇tactics |
今朝9點幾呀媽就叫左我起身...好攰呀...之後食左d野,睇電視,玩電腦XDD,汁下屋,汁汁下琳就黎左...之後我就俾左禮物佢啦,,,之後睇TACTICS,睇左3集...之後就係度玩電腦,,,,4:30睇KERORO...之後又係度喪玩...玩到5:30佢就走,我送佢去到搭LIFT果度就返屋企LU~ |
| 刊登時間:2006-07-25 01:34 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 22 日 星期六  |
| 少祟特別版@V@ |
今日返少祟,好野約到曾思,,,XDD..返到去,見到一個穿著綠色衫既中國籍男子(拿佢真係咩國籍我真係唔知XDD),點知原來係呀東...遠睇果陣我仲問曾思果個係邊個XDD...之後食野啦,,,勁好笑...梁頌用個籃球拍落張枱度,嚇死咩...曾思話嚇死人咩...梁頌話你嚇死我就真啦...連PAUL SIR都唔知係乜水...<---曾思唔識嘛...笨蛋=.=...之後去左禮堂...同班F1既人一齊返...佢地今年唔同LAST果年,我地玩果D勁好玩...上左去203開組呀...我地課室哇...>W<馬騮俾左個心理測驗我地做...我地講左勁少野...之後冇結束祈禱就完囉...之後諗住等埋曾思就走...點知要等好耐....所以我地唔等...之後我地係OK度見到曾思...之後我地一齊走...係咁... |
| 刊登時間:2006-07-22 10:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 22 | »
|
| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|