琴日如果同你無散既話,,
就應該是9個月了`
不管如果今天也是新一天!*
今天是第3天留在學校整壁報`
E+已經用左$121.5..
雖然比起其他班已經係用左好小錢`
但係我地班5係整左好多野..
都用左成差5多百幾蚊`
整壁報WITH雞晶-*
之後,,定遠老師同MELII上左黎睇我地-*
之後一路整一路吹水..
遠仔,,成日洗錢呢`
同我地傾緊計期間,,仲掛住打機-_-
整壁報'S PEOPLE`
聽日5該盡量留低幫手"
計埋聽日得返3日咋` >_<
5可以衰收尾GA!
回家MSN CHAT WITH 廷`寶`雞晶`丫程`臭bee"
只要我不多想,,什麼事情也是快樂的` *w*
終於知道,,我為什麼這麼愛你`
不管別人說多少句安慰的話,,
也比不上你任何一句關心的話-*
It's all right. I survived.
I'm alive again.
'Cause of you, made it through every storm
還好 我熬過來
重新活過來了
因為有妳 我度過了每個風暴
|