今日,,上IS..
同呀牛..馬面..核突輝(甘叫佢係因為佢思想核突`)
第7組`*
成日得IH堂好悶..好想訓教"
放學,,得我同雞晶,,葉留低整壁報D野-*
我...心不在焉..
諗緊人..
6點幾到,,同雞晶走-*
行到停車場個陣,,
見到ROGER`
之後ROGER走左..
同雞晶講左句..
雖然我地2個陪著對方`
但係我地心入面都諗緊自己愛既人`
朋友陪和自己愛的人陪著的感覺是不同的!
某人`真的不用等我!
我不適合你`
其實你早知我心裹有別人,,
為何明知會令自己傷心,,
還要試?!
真的不用等!
我不值得要你等。
跟你說了,,我心裹真的舒服了。
優` 多謝你陪我談了很多!*
|