我個名叫做:明明珠~
姓別:女仔一個
生日:10月11日

« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

最新日誌

好驚呀....*
2007-05-27
心淡...........
唔開心~呷醋
好緊張呀!~


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

2007 年 4 月 2 日  星期一   晴天


拒絕___*

拒絕____

對我黎講,係一件好難做到ge事

我每次遇到類似ge野

我總係唔識拒絕

其實,如果我識拒絕

我宜家就唔會同咁多人有誤會啦

大家可唔可以教下我

點拒絕人呀?

刊登時間︰2007-04-02 10:36 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 3 月 22 日  星期四   晴天


我個結局

我好似唔係係SM N AV咁

我只係一個比人玩

又唔會惱ge人

由之前我成日比人搶

到我而家比人冷落

我個結局,好快就會出現

冇人會再理我~

刊登時間︰2007-03-22 07:07 PM  [ 訪客留言(36) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 3 月 19 日  星期一   雨天


時間過得好快!!~

今日____*

返學,,,,,去到小巴站

Wiki打比天使la

叫我地同佢答的的

的的過到勁多人

彩佢都傻呀,,,,,

好快我地都有車啦~

今日Vivian.C 生日!

但我地冇特別同佢講"生日快樂"

不過,,,我地都有去等8號車

等等下......16同17一齊返

我睇唔到17,,,,所以對住Sabrina大笑

點知,,,17仲停係我地,,,,,,前面

搞到我哭笑不得....

8號車返黎~

我第一睇就見到太陽,,,,

佢個頭勁靚!!!!!!!(類似公雞頭......=.=)

之後,,我送左份禮物俾佢...

證明天使係___綠色> o <

今日___唔洗升旗

我排隊果陣~

我同Wilma玩打Pet Pet

我地玩到~我Feel到J先生望住我地=.=

我地仲玩到比太陽同蘋果話我地.......

今日d堂上得好快~

因為我地差唔多成日都唔洗上堂...

中文~*講對軍訓有咩期望

大部份人都係玩緊,,,,(包括我自己)

英文~*調位

去左天使la果邊

勁好玩,,,又好傾~

不過就最衰係死公雞.....

成鬼日除我邊象根,,,,,,賤格~

之係,,,Joce放超級沙林毒氣

臭到我地全班要,,,,,,,緊急疏散

全部去曬窗邊,,,,呼吸

仲有人話,,,對面可能以為火燭

之後,,,笑到我同Mechelle肚痛~

Maths~*Vivan.L 調過我度

同我一齊做Maths

不過我地都唔會真係做囉

好快又測驗

唔難,,,,,不過唔夠時間^^

中史~*好平常囉...

不過食完飯我就早退...

因為我要睇牙~

牙醫話我至少都要下年先可以Cool牙....=.=

我牙媽一直都係度"保護"d錢

唔比我買書,,,又唔比我食M記

仲冇啦啦係街到罵我

我都懶得理佢~

佢仲去上水買野,,,,,我自己返Home先

我一落火車,,我唔知點解

我d眼淚,,,,流左出黎

我一路行,,,一路流.......

返到Home,,,,,冇人

我自己勁大聲咁喊左出黎(系張床到)

我喊左之後,,,,,成個人都舒服曬^^

我諗,,,我之前系學校忍果d +.+

系"Home"受個d氣

全部一次過,,,,喊曬出黎

喊完之後,,,,,,Sabrina打比我

佢同我講,,,放學果陣

落下面,,,果陣見到J先生

佢四隻野大大聲叫我個名.......=.=

之後J先生講,去搵你地個Benson同王嘉晞啦

我聽左之後,,,,我o曬

我咁以為佢好純品....=.=

 

刊登時間︰2007-03-19 11:21 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 3 月 19 日  星期一   晴天


想起____佢~*

當我每次仰望天空,

我都會諗起__佢。

佢對我黎講,

真係好重要。

不過當初,

我冇真惜佢對我ge一切,

而家佢都冇理會我對佢ge感情。

我曾經諗過放棄我對佢ge感情,

不過,我每次都只係講,

其實,我根本就做唔到。

或者,我會從中學識_____堅強*≒

刊登時間︰2007-03-19 09:50 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 3 月 18 日  星期日   晴天


失戀Ge16大好處,,,,,,,

分手可能是每段感情必經的歷程之一。
但是分手時何必哭哭啼啼。
其實換個角度想想,失戀其實也沒有多壞!


1.舊的不去新的不來,不把舊的換了,怎麼展望新時代呢?

2.有始有終是做人的準則,感情是人生的一部分,所以一樣該有終。
  
3.失戀對一般人來說是痛苦的,所以這時可以痛快地大啖美食,好好安慰自己。

4.失戀的女人最美。那股憂鬱之姿表露無疑,比林妹妹還動人。
  
5.失戀的男人最酷。鬍子懶得刮,酒杯不離手,
無時無刻不流露出一種粗礦的憔悴,那個女人不愛。

6.對方對你不好,正是給你機會離開他,對自己好一點才是對的。
  
7.對方不要你了,怎麼可以自甘墮落,迷失自我?
當然是振奮精神,歡欣鼓舞,為自己的自由之身高唱《失戀萬歲》!
順便練好歌喉,為以後成為情歌王子打下基礎。

8.當個單身貴族,才能盡情跟朋友瘋狂到處玩樂,
再也不必擔心朋友說你重友輕色,或者是要時時顧及到另一半。
  
9.沒有感情問題的摻和,你可以更有時間專心學業顧及事業,
早日向成功人士邁進。
  
10.因為客觀原因不能在一起,當然是早斷早好。
不必痛苦的勉強的在一起,難道還不值得你慶幸嗎?
  
11.失戀的人很多會立刻對戀愛免疫,接著化悲憤為力量,
永遠想著〝我這麼好的人,不要是你的損失〞,如此很有利於提升自信。
  
12.失戀的人會檢討自身不足,總結經驗教訓,
在下一次展開行動前將自己做好質的轉變。

13.失戀的人最寂寞,百無聊賴只好專心於琴棋書畫電影雜誌,
不知不覺自身修養就升級了!

14.人生就是要嚐盡酸甜苦辣,趁感情豐富時多體驗這種感覺,老了才難忘。

15.失戀也是一種挫折,可以磨練意志,堅強自我。

16.失戀不過是妳離開一個妳不愛或是不愛妳的人罷了..未嘗不是一件好事!

刊登時間︰2007-03-18 10:18 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 3 月 17 日  星期六   晴天


2007-03-17


 

假如你在一間精品店裡看到一件自己十分喜歡的擺設,但價錢實在太貴了,你會怎樣跟老闆講價呢?
1.直接叫老闆賣便宜點
2.請朋友也買東西,一齊付款叫老闆算便宜些
3站在物件前面按兵不動,直至老闆主動減價
4.來來回回好多次,待老闆自動減價
5.忍痛以貴價買下來






















 
 
直接叫老闆賣便宜點-
你是那種想做就去做的人,直接跟對方說反而乾脆利落,小動作做得太多會適得其反,但是你表白時千萬不要太緊張,以免嚇怕對方.

請朋友也買東西,一齊付款叫老闆算便宜些-
你太依賴朋友了,談情說愛是兩人之間的事,雖然平時可以找朋友幫你說盡好話,但到了表白時,最好單獨行動.

站在物件前面按兵不動,直至老闆主動減價-
你做事有點兒無賴,但勝在有耐性,示愛時要多加誠意,發覺對方面有難色,你就要有耐性,好讓對方能夠慢慢了解你,接受你.

來來回回好多次,待老闆自動減價-
欠缺自信的你,要你坦白示愛實在令你難以啟齒,反而寫情信更有效,你能在信中真摯地表達自己情感,對方看完後將深深被感動.

忍痛以貴價買下來-
你是那種期待對方明白你心情,然後主動向你示愛的人,膽小的你,如果你是男便太被動了,拿出勇氣向她示愛,是男性的基本動作嘛!
刊登時間︰2007-03-17 11:26 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 3 月 15 日  星期四   晴天


一切的如果____*

今日返學___

我同粒止痛藥(JA)

搭同一班小巴

不過,,,,,今日Vivian.C快過我地

一返到去,,,,,我就見到,,,,太陽打緊波

佢兩個(V.C,Sabrina)約左學Dance

搞到我每個星期一要自己返Home

衰人~

佢地一路講,,,,,我都冇點聽

因為我望住太陽佢地,,,,,打波

我又諗,,,,如果當初我有真惜,,,,會點?

如果我有鐘意到,,,,,,,十萬年前

我就唔會愛得太遲啦..

諗到呢度,我就見到----

令一粒止痛藥(Cool)

今日成日____

佢都冇點理我......

我都扮冇理佢咁

其實佢任何事,,,,,,我都好在意

刊登時間︰2007-03-15 09:47 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 3 月 15 日  星期四   晴天


心___痛"

其實___我每日都偷偷地___看著你*

我也知道___你的心__只有誰___沒有誰

而我就是___你的心沒有的那個

就算我怎樣__令你注意

你的心___永遠也不會有---

寂寂無名的我

 

刊登時間︰2007-03-15 09:18 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 3 月 14 日  星期三   晴天


頭痛呀______"

今日___我冇"國旗下講話"

因為,,,呢排,,,,都冇野比我講

你地有冇D故事,,,,,比我講?

 



尋日___我系溜冰場

 

見到我粒,,,,,止痛藥(JA)

我勁開心囉....

所以,,,一返到學校

就搵個粒,,,,止痛藥(JA)【其實佢都冇咁早返到=] 】

之後我地坐左係,,國旗下

咁我就見到,,,,太陽佢地,,,,打籃球

我又諗返之前,,,,我成日都睇佢地打籃球

不過宜家,,,,已經唔係____以前

上到班房,,,,姚老師話

我地要影班相,,,,,仲可以影兩張

一張正常,,,,一張搞鬼版

我地簡左,,,,,,系足球場影個張搞鬼版

上堂_____"

Sci____我勁想訓覺

好彩我冇訓到

其實大部分,,,,上堂時間

我都望左去,,,,,,佢度

每一次佢都係望住,,,,,,,,,後門個邊

失望 ' - '

個心一D都唔好受囉.......

PE_____"

我同天使la都冇著,,,,運動衫

今日,,,,Miss唔得閒

黎左個呀Sir,,,,,,,,,,,

我地又去左,,,,我地最唔鐘意Ge,,,,,大圍遊樂場

我地要圍住條,,,,水道跑

我地蝦呀Sir,,,話,,,,,我地著裙呀!

呀Sir勁好人,,,話,,,,咁你地跑一個啦,,,,,,你地可以搵個我睇唔到Ge地方停係度坐啦

我地休息______有個鹹濕呀伯行過黎

不斷對住我地,,,,,,做三級動作,,,,手勢

佢走個陣,...仲對住我地抑Pet Pet

(仲用唔同Ge花式=.=)

勁驚囉..........

刊登時間︰2007-03-14 10:10 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 3 月 13 日  星期二   晴天


感覺,,,,,,苦、酸

你其實比任何人也花心

             我為何當初要相信你

                          我真的是個大笨蛋___

刊登時間︰2007-03-13 08:59 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]