|
|
|
我個名叫做:明明珠~
姓別:女仔一個
生日:10月11日 | |
| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 4 月 2 日 星期一  |
| 拒絕___* |
拒絕____
對我黎講,係一件好難做到ge事
我每次遇到類似ge野
我總係唔識拒絕
其實,如果我識拒絕
我宜家就唔會同咁多人有誤會啦
大家可唔可以教下我
點拒絕人呀?
|
| 刊登時間︰2007-04-02 10:36 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 22 日 星期四  |
| 我個結局 |
我好似唔係係SM N AV咁
我只係一個比人玩
又唔會惱ge人
由之前我成日比人搶
到我而家比人冷落
我個結局,好快就會出現
冇人會再理我~ |
| 刊登時間︰2007-03-22 07:07 PM [ 訪客留言(36) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 19 日 星期一  |
| 時間過得好快!!~ |
今日____*
返學,,,,,去到小巴站
Wiki打比天使la
叫我地同佢答的的
的的過到勁多人
彩佢都傻呀,,,,,
好快我地都有車啦~
今日Vivian.C 生日!
但我地冇特別同佢講"生日快樂"
不過,,,我地都有去等8號車
等等下......16同17一齊返
我睇唔到17,,,,所以對住Sabrina大笑
點知,,,17仲停係我地,,,,,,前面
搞到我哭笑不得....
8號車返黎~
我第一睇就見到太陽,,,,
佢個頭勁靚!!!!!!!(類似公雞頭......=.=)
之後,,我送左份禮物俾佢...
證明天使係___綠色> o <
今日___唔洗升旗
我排隊果陣~
我同Wilma玩打Pet Pet
我地玩到~我Feel到J先生望住我地=.=
我地仲玩到比太陽同蘋果話我地.......
今日d堂上得好快~
因為我地差唔多成日都唔洗上堂...
中文~*講對軍訓有咩期望
大部份人都係玩緊,,,,(包括我自己)
英文~*調位
去左天使la果邊
勁好玩,,,又好傾~
不過就最衰係死公雞.....
成鬼日除我邊象根,,,,,,賤格~
之係,,,Joce放超級沙林毒氣
臭到我地全班要,,,,,,,緊急疏散
全部去曬窗邊,,,,呼吸
仲有人話,,,對面可能以為火燭
之後,,,笑到我同Mechelle肚痛~
Maths~*Vivan.L 調過我度
同我一齊做Maths
不過我地都唔會真係做囉
好快又測驗
唔難,,,,,不過唔夠時間^^
中史~*好平常囉...
不過食完飯我就早退...
因為我要睇牙~
牙醫話我至少都要下年先可以Cool牙....=.=
我牙媽一直都係度"保護"d錢
唔比我買書,,,又唔比我食M記
仲冇啦啦係街到罵我
我都懶得理佢~
佢仲去上水買野,,,,,我自己返Home先
我一落火車,,我唔知點解
我d眼淚,,,,流左出黎
我一路行,,,一路流.......
返到Home,,,,,冇人
我自己勁大聲咁喊左出黎(系張床到)
我喊左之後,,,,,成個人都舒服曬^^
我諗,,,我之前系學校忍果d +.+
系"Home"受個d氣
全部一次過,,,,喊曬出黎
喊完之後,,,,,,Sabrina打比我
佢同我講,,,放學果陣
落下面,,,果陣見到J先生
佢四隻野大大聲叫我個名.......=.=
之後J先生講,去搵你地個Benson同王嘉晞啦
我聽左之後,,,,我o曬
我咁以為佢好純品....=.=
|
| 刊登時間︰2007-03-19 11:21 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 19 日 星期一  |
| 想起____佢~* |
當我每次仰望天空,
我都會諗起__佢。
佢對我黎講,
真係好重要。
不過當初,
我冇真惜佢對我ge一切,
而家佢都冇理會我對佢ge感情。
我曾經諗過放棄我對佢ge感情,
不過,我每次都只係講,
其實,我根本就做唔到。
或者,我會從中學識_____堅強*≒ |
| 刊登時間︰2007-03-19 09:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 18 日 星期日  |
| 失戀Ge16大好處,,,,,,, |
分手可能是每段感情必經的歷程之一。
但是分手時何必哭哭啼啼。
其實換個角度想想,失戀其實也沒有多壞!
1.舊的不去新的不來,不把舊的換了,怎麼展望新時代呢?
2.有始有終是做人的準則,感情是人生的一部分,所以一樣該有終。
3.失戀對一般人來說是痛苦的,所以這時可以痛快地大啖美食,好好安慰自己。
4.失戀的女人最美。那股憂鬱之姿表露無疑,比林妹妹還動人。
5.失戀的男人最酷。鬍子懶得刮,酒杯不離手,
無時無刻不流露出一種粗礦的憔悴,那個女人不愛。
6.對方對你不好,正是給你機會離開他,對自己好一點才是對的。
7.對方不要你了,怎麼可以自甘墮落,迷失自我?
當然是振奮精神,歡欣鼓舞,為自己的自由之身高唱《失戀萬歲》!
順便練好歌喉,為以後成為情歌王子打下基礎。
8.當個單身貴族,才能盡情跟朋友瘋狂到處玩樂,
再也不必擔心朋友說你重友輕色,或者是要時時顧及到另一半。
9.沒有感情問題的摻和,你可以更有時間專心學業顧及事業,
早日向成功人士邁進。
10.因為客觀原因不能在一起,當然是早斷早好。
不必痛苦的勉強的在一起,難道還不值得你慶幸嗎?
11.失戀的人很多會立刻對戀愛免疫,接著化悲憤為力量,
永遠想著〝我這麼好的人,不要是你的損失〞,如此很有利於提升自信。
12.失戀的人會檢討自身不足,總結經驗教訓,
在下一次展開行動前將自己做好質的轉變。
13.失戀的人最寂寞,百無聊賴只好專心於琴棋書畫電影雜誌,
不知不覺自身修養就升級了!
14.人生就是要嚐盡酸甜苦辣,趁感情豐富時多體驗這種感覺,老了才難忘。
15.失戀也是一種挫折,可以磨練意志,堅強自我。
16.失戀不過是妳離開一個妳不愛或是不愛妳的人罷了..未嘗不是一件好事!
|
| 刊登時間︰2007-03-18 10:18 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 17 日 星期六  |
| 2007-03-17 |
假如你在一間精品店裡看到一件自己十分喜歡的擺設,但價錢實在太貴了,你會怎樣跟老闆講價呢?
1.直接叫老闆賣便宜點
2.請朋友也買東西,一齊付款叫老闆算便宜些
3站在物件前面按兵不動,直至老闆主動減價
4.來來回回好多次,待老闆自動減價
5.忍痛以貴價買下來
直接叫老闆賣便宜點-
你是那種想做就去做的人,直接跟對方說反而乾脆利落,小動作做得太多會適得其反,但是你表白時千萬不要太緊張,以免嚇怕對方.
請朋友也買東西,一齊付款叫老闆算便宜些-
你太依賴朋友了,談情說愛是兩人之間的事,雖然平時可以找朋友幫你說盡好話,但到了表白時,最好單獨行動.
站在物件前面按兵不動,直至老闆主動減價-
你做事有點兒無賴,但勝在有耐性,示愛時要多加誠意,發覺對方面有難色,你就要有耐性,好讓對方能夠慢慢了解你,接受你.
來來回回好多次,待老闆自動減價-
欠缺自信的你,要你坦白示愛實在令你難以啟齒,反而寫情信更有效,你能在信中真摯地表達自己情感,對方看完後將深深被感動.
忍痛以貴價買下來-
你是那種期待對方明白你心情,然後主動向你示愛的人,膽小的你,如果你是男便太被動了,拿出勇氣向她示愛,是男性的基本動作嘛! |
| 刊登時間︰2007-03-17 11:26 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 15 日 星期四  |
| 一切的如果____* |
今日返學___
我同粒止痛藥(JA)
搭同一班小巴
不過,,,,,今日Vivian.C快過我地
一返到去,,,,,我就見到,,,,太陽打緊波
佢兩個(V.C,Sabrina)約左學Dance
搞到我每個星期一要自己返Home
衰人~
佢地一路講,,,,,我都冇點聽
因為我望住太陽佢地,,,,,打波
我又諗,,,,如果當初我有真惜,,,,會點?
如果我有鐘意到,,,,,,,十萬年前
我就唔會愛得太遲啦..
諗到呢度,我就見到----
令一粒止痛藥(Cool)
今日成日____
佢都冇點理我......
我都扮冇理佢咁
其實佢任何事,,,,,,我都好在意 |
| 刊登時間︰2007-03-15 09:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 15 日 星期四  |
| 心___痛" |
其實___我每日都偷偷地___看著你*
我也知道___你的心__只有誰___沒有誰
而我就是___你的心沒有的那個
就算我怎樣__令你注意
你的心___永遠也不會有---
寂寂無名的我
|
| 刊登時間︰2007-03-15 09:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 14 日 星期三  |
| 頭痛呀______" |
今日___我冇"國旗下講話"
因為,,,呢排,,,,都冇野比我講
你地有冇D故事,,,,,比我講?
尋日___我系溜冰場
見到我粒,,,,,止痛藥(JA)
我勁開心囉....
所以,,,一返到學校
就搵個粒,,,,止痛藥(JA)【其實佢都冇咁早返到=] 】
之後我地坐左係,,國旗下
咁我就見到,,,,太陽佢地,,,,打籃球
我又諗返之前,,,,我成日都睇佢地打籃球
不過宜家,,,,已經唔係____以前
上到班房,,,,姚老師話
我地要影班相,,,,,仲可以影兩張
一張正常,,,,一張搞鬼版
我地簡左,,,,,,系足球場影個張搞鬼版
上堂_____"
Sci____我勁想訓覺
好彩我冇訓到
其實大部分,,,,上堂時間
我都望左去,,,,,,佢度
每一次佢都係望住,,,,,,,,,後門個邊
失望 ' - '
個心一D都唔好受囉.......
PE_____"
我同天使la都冇著,,,,運動衫
今日,,,,Miss唔得閒
黎左個呀Sir,,,,,,,,,,,
我地又去左,,,,我地最唔鐘意Ge,,,,,大圍遊樂場
我地要圍住條,,,,水道跑
我地蝦呀Sir,,,話,,,,,我地著裙呀!
呀Sir勁好人,,,話,,,,咁你地跑一個啦,,,,,,你地可以搵個我睇唔到Ge地方停係度坐啦
我地休息______有個鹹濕呀伯行過黎
不斷對住我地,,,,,,做三級動作,,,,手勢
佢走個陣,...仲對住我地抑Pet Pet
(仲用唔同Ge花式=.=)
勁驚囉.......... |
| 刊登時間︰2007-03-14 10:10 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 13 日 星期二  |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 15 | » |