仲有一日就到情人節啦
之前我每年情人節都好悶
冇人陪呀嗎
返左香港之後,我諗住就算冇男陪,都有女陪啦
點知都係冇.....
其實係我地早一日去玩姐
我本來約左我細佬-Justin,好妹妹-Vivian.L,我個女-Sabrina,佢,仲有個路人-王嘉a
佢一直都話去嫁,點知去到最後一刻,佢先講佢放我飛機...
之後我有一個想法,點解佢每一次都咁唔講信用
搞到我地整係見到王嘉A好唔開心
如果佢係到我地就會開心D啦
至少有佢都識搞下氣氛
不過佢唔係度,我地D節目都冇變
首先,我地好左郎豪坊睇<太陽之歌>
(睇呢套戲,冇特別意思嫁!)
細佬請嫁,雖然我地要比番D,但係都係佢一番心意啦
之後睇完都成2:30啦,我地就去左食haagen-dazs
又係細佬請嫁
好似唔係咁好,咁多野都要細佬
不過我地食完雪糕之後,就去左影貼紙相
仲好開心,除左有王嘉a係度,,,,,
細佬同王嘉A走左之後,我地三個就一齋影多次
好好多呀d相
我睇返D相,王嘉a係完全唔識影相囉.....
|