我個名叫做:明明珠~
姓別:女仔一個
生日:10月11日

« December 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

最新日誌

好驚呀....*
2007-05-27
心淡...........
唔開心~呷醋
好緊張呀!~


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

2007 年 2 月 13 日  星期二   晴天


比人放飛機呀!

仲有一日就到情人節啦

之前我每年情人節都好悶

冇人陪呀嗎

返左香港之後,我諗住就算冇男陪,都有女陪啦

點知都係冇.....

其實係我地早一日去玩姐

我本來約左我細佬-Justin,好妹妹-Vivian.L,我個女-Sabrina,佢,仲有個路人-王嘉a

佢一直都話去嫁,點知去到最後一刻,佢先講佢放我飛機...

之後我有一個想法,點解佢每一次都咁唔講信用

搞到我地整係見到王嘉A好唔開心

如果佢係到我地就會開心D啦

至少有佢都識搞下氣氛

不過佢唔係度,我地D節目都冇變

首先,我地好左郎豪坊睇<太陽之歌>

(睇呢套戲,冇特別意思嫁!)

細佬請嫁,雖然我地要比番D,但係都係佢一番心意啦

之後睇完都成2:30啦,我地就去左食haagen-dazs

又係細佬請嫁

好似唔係咁好,咁多野都要細佬

不過我地食完雪糕之後,就去左影貼紙相

仲好開心,除左有王嘉a係度,,,,,

細佬同王嘉A走左之後,我地三個就一齋影多次

好好多呀d相

我睇返D相,王嘉a係完全唔識影相囉.....

刊登時間︰2007-02-14 05:54 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 2 月 8 日  星期四   晴天


白等.....

今日我地好似尋日咁,同陳老師傾野

唔知點解我好開心

可能好少遇到D咁好ge老師(除左Mrs Madden)

不過佢叫我地六點返home

但係我答應左佢,要等佢

但係我同左老師佢地一齊走

最衰我心軟

我竟然去到火車站

話要等佢,因為擔心佢會惱我

所以我同Sabrina同Vivian.c就等佢

點知佢成七點先落到黎

佢仲要去扭蛋

我成七點三、四先去到ok

我差D比人罵我

我真係好對唔住我D姊妹呀!

好彩我呀媽好彩冇野咋

如果唔係,我會憎佢一世

不過我咁樣等,就好似咁次咁

永遠都等唔到佢嫁啦

就算你地話我唔係笨,我仲係覺得我好笨囉

我根本就唔應該鐘意佢

刊登時間︰2007-02-08 09:22 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 2 月 7 日  星期三   晴天


2007-02-07

  ×°我竟然〥愛上§*一個×花心的你°

刊登時間︰2007-02-07 09:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 2 月 5 日  星期一   晴天


這樣還好吧 驚訝

我地又好似之前咁去到國旗度講野

我成朝都好唔開心咁

所以未坐左去花蒲邊

點知佢地講講下,佢冇啦啦坐係我個邊囉..

超無奈囉

不過我唔知點解,今日個兩個小息,SM AV都冇理到我

我個下有D SaD囉

不過我都好唔開心,呢幾日...

不過我D原因未又係佢囉

我個心一日比一日傷

都唔知點咁

不過我地今日月會早放

我同Sabrina、Angle、Vivian.C、男班長同佢...行落去

佢同我講話去食雪糕,點知我地行到落去,佢已經冇理到我地

我同Sabrina去左大埔Crazy Room

我要買筆袋,Sabrina要買銀包

我其實唔想買嫁,因為我個舊筆袋係..

不過算啦,我諗都好快會過去嫁啦!~

刊登時間︰2007-02-05 09:50 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 2 月 5 日  星期一   晴天


2007-02-05

.◆°+\\ 我傷心〃連你也不要知道//**

刊登時間︰2007-02-05 09:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 2 月 3 日  星期六   晴天


型圖

 

把鼠標放在圖片上,然后按Ctrl+A,有驚喜嫁!                      送比你鐘意ge人啦!

刊登時間︰2007-02-03 03:53 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 2 月 2 日  星期五   晴天


今日...

今日一返到學校...我地又去左"國下的講話"咁啦

之後Vivian.C好似傻左咁話:

「連Sunny都覺天使仔鐘意我!」

我都唔知咁樣對佢好定唔好

不過呢D野就唔好講咁多

佢自己講啦....

不過Vivian叫一個人黎講個陣時

唔知點解果個人話要離我2米

個刻我成個腦都係空白....

刊登時間︰2007-02-03 03:34 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 2 月 1 日  星期四   晴天


2007-02-01

我已經重傷了,

        如果我再受傷,

                   我的心便會

刊登時間︰2007-02-01 07:09 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 2 月 1 日  星期四   晴天


2007-02-01

不能回來的回憶,

             只能徹底地忘記...

刊登時間︰2007-02-01 07:07 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 1 月 31 日  星期三   晴天


加油!

如果琳唔話我知,我都唔知佢一直講緊大話

不過我諗佢有D野可能仲傷過我

佢最有信心ge野,竟然宜家比人降級,仲比人話佢廢物。

不過我相信如果佢再努力,就一定可以好似之前咁勁!

今日,我地7B對7P。

我都冇去睇,不過我當然知,我地一定Win!

係大約26比6啦!~

雖然呢排有D心情唔好,唔多唔少都係因為佢。

不過我諗我暫時對佢係唔會變......

刊登時間︰2007-01-31 08:00 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]