我個名叫做:明明珠~
姓別:女仔一個
生日:10月11日

« June 2015 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

好驚呀....*
2007-05-27
心淡...........
唔開心~呷醋
好緊張呀!~


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

2007 年 3 月 8 日  星期四   晴天


我唔應該為佢咁苦

今日,,,,,J先生返左黎.....

J先生返左黎,,,,就姐係我Ge死期

果然佢一返到黎,,,,我足足成日見到佢最少,,,,16次

我過我同J先生再有緣,,,都唔會有份,,,,,因為,,,

我對J先生根本就冇,,,,鐘意Ge感覺

(不過好感就有少少Ge..)

仲有本來,,,佢唔知我個中文,,,名

宜家又知左啦,,,,好煩呀



上面果D野好似有D,,,,似曾相識

 

好似我有幾句,,,寫過,,

仲係有關s先生,,,,,,

我真係,,,好懷念開學果時

我地仲好,,,,好嫁

當時Ge佢(S)仲未變,,,,我都未變

不過過左,,,短短ge半年,,,大家都變左

由佢鐘意我,,,,到我鐘意佢

由空姐鐘意黑朱古力,,,,,到空姐鐘意天使弟弟

由天使la鐘意馬桶,,,,,到佢宜家ge心如止水

由S小姐同D先生相戀,,,,,到S小姐討厭D先生

呢一切ge野,,只係,,,,,,可以成為我地Ge回憶

甚之係我痛苦ge,,,,,,回憶

我希望可以忘記,,,,以前,,,,ge一切痛苦

重新開始過,,,,,,同我一班ge,,,,好姊妹,,好朋友

過番一D暫時冇愛情,,,ge純真學校生活

但係我仲要少少ge,,,時間

將宜家ge,,,,愛情轉成友情

姊妹們,,,,,朋友們你地會幫我果可?

刊登時間︰2007-03-08 10:42 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 3 月 5 日  星期一   晴天


黑仔..............

今日,,,,,我地屈左Angela搭的的

好快都返左,,,學校

之後我地就見到,,,,17號車

又冇咩野

之後我地見到,,,,8號啦

咁我地就接左,,,,,老公仔啦

由我地放低,,,書包

就開始笑,,,,我唔記得笑咩啦

不過笑左,,,好耐,,,好耐

上堂,,,佢又問我點解唔幫佢

但係我已經解譯左,,,但係,,,佢都係唔信我

我只可以,,,,,,無奈囉

仲有今日,,,,中文堂,,,Alex同Apple,,,整我個書包

我超唔知佢地想我點囉

仲有嫁,,,英文堂,,,,,,,,,,,我枝綠色筆借左比Alex

點知佢,,,,,,整左落地下,,,,仲唔比返我喎

之後比鄭xx搵到我枝.,,筆

又唔比我,,,,仲玩,,,,,最後玩爛左

叫佢賠比我,,,又唔濟,,,,仲玩我其他筆

我當時,,,,已經惱到冇野好講囉

個心仲勁唔舒服,,,想喊又喊唔出

不過我.,,,,都係惱左一陣,,,,我又笑左出黎

雖然我係笑左,,,,,不過唔等如我心情好番

好彩有,,,,SM AV,,,,,,我又開始唔記得英文堂D野

我地Lunch落左去

我地坐左係果度

點知個J字頭Ge,,,人行過

Vivian.C帶頭叫我個名

我超無奈爆

上番去果陣,,,,,又見到J字頭果個人

佢地四隻野,,,,,又係咁叫我個名

咁我未擺左Vivian.C個袋去Wilson度

Vivian.C又拎我個筆袋去佢個書包度

咁我未偷左佢書包,諗住拎上上面天使度

點知一出度去,左見到個J字頭Ge,,,人

咁我番入去拎野去Art room

一出度去,又見到J字頭人......................

我地上art果陣我地又一直係咁係度笑

最好笑就係Vivian.C,,,,同,,,,,,,Sabrina

九唔搭八左成三、四分鐘

笑到我勁肚痛,,,囉

我仲Draw左國際"空"姐訓練中心

其實個"空"姐係Vivian.C

之後我同佢地,,,,又見到J字頭果個人

我仲要一行出去又見到J字頭果個人第三次.....o曬嘴

我同佢又唔熟,點解我要見到J字頭咁多次?

 

刊登時間︰2007-03-05 10:16 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 2 月 28 日  星期三   晴天


2007-02-28

刊登時間︰2007-02-28 09:38 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 2 月 28 日  星期三   晴天


2007-02-28

刊登時間︰2007-02-28 09:36 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 2 月 28 日  星期三   晴天


我到底應該點?

我覺得我自己好冇用

d人做組長都係因為佢地有實力

而我就只係因為冇反抗

而成為組長,我真係好冇用呀

我仲覺得我冇用

係因為我連面對面同佢講"我愛你"ge勇氣都冇

我真係呢個世界最冇用ge人呀

刊登時間︰2007-02-28 09:34 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 2 月 27 日  星期二   晴天


2007-02-27

刊登時間︰2007-02-27 10:13 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 2 月 27 日  星期二   晴天


情人

每對情呂都一定會經過以下ge事(不論長或短,不論幾多歲,都會發生....):

一段求戀期(都好sweet嫁,不過遲D就知)

一刻令你會後悔的萌芽期(會後悔一世嫁)

令你發熱令你發傻的熱戀期(不過佢會令你心血少一大半)

之後你就一定會同佢進入冷戰期(你同佢可以成兩個月同佢唔講野)

最後你就會經過分手期(就係回令你傷心得要傻呀)

以上唔抱括會永遠一齊ge人嫁

刊登時間︰2007-02-27 10:08 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 2 月 20 日  星期二   晴天


有事...,,,

我會有幾日唔係香港

你地如果有野搵我

就遲D先啦

你地唔洗打電話比我嫁啦

我地係冇專人接聽你ge電話嫁

刊登時間︰2007-02-20 02:03 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 2 月 20 日  星期二   晴天


一廂情願

我一直都係一廂情願咁愛佢

我之前以為我等都可以

其實咁係好錯嫁

如果為左一個佢唔愛你Ge人

浪費青春,不如自己每日都開心D啦

我一直都好想好似Angela咁

每日都冇牽掛,唔洗諗愛情到底係咩野

人就算蠢,只要活得開心就可以啦

刊登時間︰2007-02-20 12:47 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 2 月 19 日  星期一   晴天


愛情的幻想

To:天使BB

From:Vivian_老公

刊登時間︰2007-02-19 03:49 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]