|
琴日3點幾就同阿妹去apm啦..
燒買同阿盈10點幾已經去到啦...
岩岩去到既時候..下面同2樓d位都已經俾d fs霸哂啦..
超超超勁..!!!
之後我地就係度玩玩玩啦..
又影相又去行街..
阿妹同燒買仲〔拍寫真〕呵呵..
我就係咁報時..慢慢接近7:30就愈緊張..
之後仲樣衰到係商場度食飯..係咁俾d記者影..*超樣衰
又開始播歌喎..d fs即刻大叫..好正.
好快好快就到佐7:30啦..
依個時候商場已經逼爆人啦..d人行都行5到呀!!*
f4只係遲佐幾分鐘咋..都算超準時架啦..
之後司儀請f4出黎啦...
嘩∼∼*大家梗係嗌啦...
我個位有d5清楚..但我大括都知到佢地邊個企邊度
旭.vanness.仔仔.孝天...
好靚仔呀...勁激動呀.!!
真係好耐冇見啦...仲要係4子一齊見.
真係超開心呀...!!
仲有fs送既花籃呀...jerry係最多架..^^
主持人问到佢演唱會會咩特别既表演
结果jeery話仔仔今次有特别表演吞劍
jerry話自己係幫仔仔表演既時候果個拿劍既人
大家都係咁笑..
jerry又話自己好似道明寺..
好似返返去流星既時候..4子一齊
好感動呀!!!
仔仔都係好可愛..鍾意講冷笑話..真是超帥∼呵
孝天運功..講廣東話..超準..
到小vvvv啦..真係靚仔佐好多好多呀..雖然我第一次見佢..佢係咁同jerry傾計呀..
過佐30分鐘..佢地入佐去啦..
之後訪問..我地係後面睇...好清楚呀..
最清楚係jerry..超開心..
希望5好影到我地啦...plx..
絕不能失去你呀∼∼∼f4.**


|