|
今日就係搵f4啦..
好緊張呀.*
死啦∼!!點出好呢..??
如果阿ba 5係度就好啦..
咁樣就可以早上去..等到佢地黎..
超正正正正正呀//好耐都冇試過咁樣等啦∼
好期待好期待好期待呀><><><
日期:18/2/2006
活動:APM x F4再續音樂緣
藝人:F4
時間:19:30
地點:官塘創紀之城5期APM (觀塘地鐵站側)
琴晚睇<康熙來了>有林依晨同楊丞琳喎..
佢地好fd呀..好好睇..
2個都好靚..由其係....呵
之後又睇埋有賀小美.鄭元暢.同埋果個咩小天呀..
佢地3個又好似好fd喎...
仲會1齊讀書添..fd到咁
|