|
琴日諗住俾d心機溫書架啦...
唉..不過點都溫5入腦咁><
跟住溫溫下..嚴可yee同我講今晚東張西望有霆鋒啵..!
果陣更加冇心機溫啦..
過佐陣死佐出等東張西望開始..!
等等等...嘩!!終於出現啦佢
超靚仔呀..5係我想讚自己偶像架
不過佢真係好靚仔呀ma...呵呵!!
唉...羨慕twins呀..
情人節可以同佢一齊過..!!
阿nic好好笑呀..!!話自己冇人要
其實不知幾多人想要佢..係佢5要人之ma..<張>未就係一個好例子囉!!
18號去搵f4呀...超期待呀!!
今日eng好難呀..死梗啦><”
一定5合格啦...
放學之後..本來同阿根佢地去唱k..
不過我頭勁痛..so冇去
之後我同阿珠.阿美去食野..
行行下..善行打俾我..
之後+埋善行同宋猗琪佢地一齊去大家樂食野..
一邊食一邊傾d8婆野...笑死啦..
不過都好好玩..之後阿美走佐
我地行佐一陣街就返屋企lu∼∼
|