|
返黎啦!!返黎啦!!!
今年新年都過得好開心..
雖然冇乜新年氣氛...
年初1.2.3就去佐拜年..都ok啦
之後幾日都係係〔女麻女麻〕度陪表妹佢地玩..
又陪細表妹過生日..諗起佢果晚既樣..都好好笑..好qqqq^^
好掛住佢地添><><”
訓覺又勁多搞笑野..笑死∼
之後..舅父又帶我地去海灘玩..正!!!
依依依...香港又播<王子變青蛙>啦啵.!!
5好再耐d..台灣都播完n世啦..
我都睇完n世啦..!!!
真慢呢!!!!
唉唉∼!!諗住返黎即刻有得睇<惡作劇之吻>啦..
點知要遲dddd..都好..5捨得咁快冇呀^^
好鍾意<惡作劇>呀..小綜.依晨做得好好呀

|