|
話咁快今日又過佐啦..!!
總結黎講,今日係5開心既...!!
點解依家日日返學都咁煩架.∼
好憎果pk呀..!!去死吧.∼
今日覺得自己好白痴呀..
最後果堂好似覺得自己好似冇哂fd咁
平時d fd口度講到有幾fd..但都係有異性冇人性咁既..
好似搵5到一個好岩key咁fd咁既..
唉!!算啦..係我自己諗得太多啦∼
其實佢地都對我好好架啦..!!係我要求高吧!
聽到佢咁講...我開始有d驚.!!
我當然5希望係啦...!!雖然c話5係..∼
但我覺得....唉..
你鍾意啦!!5想煩咁多..!!
好彩一諗起f4就快開演唱會..就快可以見到霆鋒..就會開心返好多啦
所以偶像對我黎講係超重要..仲重要過fd..<最少依家都係>
|