|
唉!!!
琴日打既一大篇野又冇佐啦∼∼
算啦...簡單打返啦∼
琴日我同阿妹.佢d同學仔一齊去apm搵nic.!!!
我地幾個人落佐停車場搵..!!
諗住佢5會睇到佢架啦..!!!點知真係見到佢拎住一罐百事係度飲喎..呵呵
之後我地又一齊行佐上去!!!
阿nic同阿sa上緊黎果陣..我地係咁嗌佢..!!
仲以為佢會聽5到..點知佢望住我地笑佐一下..又〔0鼠〕佐一下.!!再整一下耳仔
意思話5好咁大聲..真係好q呀!!好開心..哈哈∼
之後佢簽佐又落佐去啦..!!我地都落埋fc果度一齊嗌..!!
好耐都未試過好似琴日咁團結..好多人一齊撐佢..真係好開心呀!!!
之後我地去佐停車場搵佢..!!
阿b幫我地拎佐d碟俾阿nic簽..遲d拎返..!!
thx阿b....
之後nic係車度"痴"佐一個好型既和平手勢..就走佐lu~
開心×1000000000^^
如果有埋kitty一定仲開心...!!!
最後我地就同annie&妹d同學仔一齊去行街街..!!!
最慘就係架巴士度..!!!
未試過咁急急急急急急.....唉!!!!
annie話nic著得樣衰呀><><佢一定係想死啦..haha
|