|
琴晚真好開心呀...
1個月過10幾日冇見你啦..!!
我同yee.燒買一齊去搵你...!!
幾驚阿ba5俾我地出呀..!!
我地去到apm..
你仲未到..好彩姐..
見到annie同阿b∼∼∼
真係超耐冇見到annie啦..呵呵∼
燒買見到...有5尋常的樣子..hehe
等等等...好似5多見到有nicnic既fans..-.-
淨係見到k d fans...
突然yee跑走佐...
咁我同燒買又跟埋去...
原來阿nic出黎啦...!!!
嘩...好多人咁度叫:霆鋒..
仲有d男仔聲啵∼!!呵呵*
霆鋒今日都係好型..冇見1個月又型佐喎...呵呵^^
你今日好似好開心...成日笑笑笑..
成身都係黑色...!!
得我地係度咩咩咩....唉..!!!
我.買.yee.annie..我地4個係咁叫:謝霆鋒..
你做咩扮5知喎..><><””不過都好qqqqq..呵∼
睇佐<情癲大聖>d mv...nic唐曾真係好得意呀..一定一定要我睇..
到佐8點幾..姐係完show啦..!!!
我地去你架車等你....
一邊等一邊傾....!!!最後你出黎啦..
你笑住整佐個和平手勢就走佐lu...
5知我地幾時又可以見到你呢∼?
〔〔我想我會慢慢想念你
可是我才剛剛遇見你〕〕〕
跟住我地4個去佐行街街...行佐一陣就返屋企lu...
annie...下次霆鋒有fun..你話會出架..!!
咁我地下次見啦...
係車度勁多搞笑既野...燒買既噴綠茶真係笑爆肚呀
有史以黎笑得最勁勁勁勁既一次....
嚇到坐係我地後面既男人都走埋...超勁..
今日真係好開心呀..∼∼
|