|
今日上1.2堂果陣係度整袋呀!!!
都幾好玩既...
唉!!!好失敗呀我><><
點解霆鋒有依首歌..我會5知架..
<我的愛只為了你存在>
如果5係阿珠講..我都5知呀><><
早知我舉手啦!!!!
上堂上堂上堂...好鬼攰呀!!!!
lee又成日係度唱阿nic既<遊樂場>..
好想打爆佢個頭呀!!!haha..
跟住拎佐黎聽...嘩!!!型幾多呀把聲..哈哈
真係愈聽愈掛住佢呀!∼!
放學去擺書果陣...本來我地同d男仔係度傾計架..
點知為佐help阿美....
我同阿美都俾d男仔拉佐入男廁呀∼!!!
最衰係lee...-.-”
好樣衰呀.∼∼∼
搞到我地出佐黎....笑到差d斷氣..
好彩果陣冇男仔去廁所咋...!!!
下次拉佢地入女廁...哈哈哈哈!!!
|