|
呵呵....琴日同阿美.阿珠.善行菠蘿冰團好好玩呀!!
笑到暈低..!!!
擒高擒低...好似痴哂咁...勁好玩∼∼
好耐冇玩過咁癲啦∼∼!!
不過最後都失敗佐啦...
哈哈∼∼∼下次加油啦我地^^∼
覺得依幾日同你地玩都玩到勁開心囉...
可能因為....(算啦∼5講)
仲有d男仔又變好佐喎...
果日4個癲婆同阿銀玩粉刷..哈哈
我同阿美好慘呀..!!!
阿茹好白痴呀...幫阿美擋喎...死白痴婆..!!
星期6..我地一齊去唱k..好野^^!!又有得玩啦∼
--------------------------------
謝霆鋒謝霆鋒謝霆鋒謝霆鋒謝霆鋒謝霆鋒謝霆鋒謝霆鋒謝霆鋒謝霆鋒謝霆鋒謝霆鋒謝霆鋒謝霆鋒謝霆鋒謝霆鋒謝霆鋒謝霆鋒謝霆鋒謝霆鋒謝霆鋒謝霆鋒謝霆鋒謝霆鋒謝霆鋒謝霆鋒謝霆鋒謝霆鋒謝霆鋒謝霆鋒謝霆鋒謝霆鋒謝霆鋒謝霆鋒謝霆鋒謝霆鋒謝霆鋒謝霆鋒謝霆鋒謝霆鋒謝霆鋒謝霆鋒謝霆鋒謝霆鋒
唉!!!!!!!!!我真係好掛住你呀><><><!!!!
5該...你快d返黎啦!!!
雖然日日都過得好開心...但如果可以見埋你就正爆啦∼∼∼
:::::wait nic:::::
|