| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
:: 最新日誌 ::
:: 我的好友 ::
|
2005 年 10 月 8 日 星期六  |
|
| ... |
|
終於nic d消息啦....!
5知佢拍完戲幾時返黎呢!!?
拍緊<龍虎門>啦∼∼
一定要小心d呀你..!!
依張好靚仔呀...^^
今日約佐茹去剪頭髮呀!!!!
希望5好剪到咁7啦....
換佐個板樣啦...!!!
係5係好靚呢!!?呵呵...
1:45同茹一齊出去剪頭髮啦...
行行下...睇到燒買喎..
講佐2句就走啦
好似有d咩feel咁...><
我地去佐.髮名家.度剪..
算啦...都ok啦.!!!呵**
發現自己今日咩都好似想換咁..
因為咩呢∼????
知啦....〔〔〔
〕〕〕
今日打佐去同嫲嫲傾佐陣電話..好掛佢呀!!!!
又同表妹佐陣...好qqqq呀!!!
佢成日都係掛住yim ho yee既!!!
很可惡!!哈哈..返去打死佢^^∼
想返hz呀><!!!!!
|
| « | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | ... | 118 | » |
hhhjkbhjhhkbnjkjjjhhhhhhhhhhhhkkkkk
jkhnlkjnkjuihuihhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
|