| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
:: 最新日誌 ::
:: 我的好友 ::
|
2005 年 10 月 1 日 星期六  |
|
| ... |
|
終於過佐9月啦...
好難頂呀!!!$$$$$$$
今日好悶呀...
訓到9點就醒啦!!∼∼
星期1-5又好恨星期6.日
點知係咁悶架><><><!!!!
琴晚睇佐小小<惡男宅急電>
諗住有賀軍翔..咁未睇下囉..∼∼
因為佢都幾靚仔架..呵呵
點知好失望囉...原來咁無聊架∼!!!
睇佐成集都5知佢up乜..-.-唉∼!
不過小美d動作好qqq呀!!
果女主角許瑋倫..我5係咁鍾意佢架咋..
同仔仔傳過既...
一d都5襯...
5知nic依家點呢∼?
好掛住佢呀><><
|
| « | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | ... | 118 | » |
hhhjkbhjhhkbnjkjjjhhhhhhhhhhhhkkkkk
jkhnlkjnkjuihuihhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
|