|
琴日好黑呀∼!!!
做咩都5掂...
連日記都打5到呀><...
頂....!!!!
今日真係好辛苦呀..
係笑到好辛苦呀...
差5多堂堂都笑到收5到聲...
成班人都超白痴呀..哈哈哈哈哈∼∼
由其係數學堂..笑到我同茹死啦....
張sir既蘭花手....呵呵
徐xx幫葉xx同新既女同學示愛呀!!!
真係笑爆肚呀..
茹仲勁直接同葉xx講叫佢去照鏡..!!!!
總之今日真係好好玩呀!!!!哈哈哈哈哈!
23/9
唉唉∼∼!!!終於都係冇得去-.-
好想去搵jerry同vanness呀><><><
勁想去..!!!好想去接機呀!!!
點解今日5係星期6呀><><><!!!!
都5知幾時可以見到佢地啦....
我要見佢地呀!!!
jerry旭jerry旭jerry旭jerry旭jerry
jerry旭jerry旭jerry旭jerry旭jerry
jerry旭jerry旭jerry旭jerry旭jerry
小vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
算吧啦我-.-”
|