|
今日好快起佐身啦∼.!
因為今日要去搵你囉!!!
心急呀.又可以見到你啦^^
拖埋龜龜去..上次送5到.今次一定要送到呀><
10幾..annie打黎又話5去得∼∼
唉!!佢真係冇一次去得架.5好跟啦你..-.-
我地出去啦.∼∼∼好趕好趕好趕呀...∼
10:40呀∼!!!死人車又慢.
kitty打俾我地..話nic落佐機啦∼!!
我地即刻死過去..!!
c到xx人..唉唉.∼∼
過佐陣.∼∼阿妹話nic出黎啦!!!
真係喎..呵呵..
nic同xx出黎啦..全部人哄前去..
哈哈..好靚仔呀你^^∼
我地3個係後面望住你..哈哈..你d頭髮..
有d人都有黎啦∼!!kitty你點解5可以黎姐.好笑∼!
你好好笑呀..咁多女fs跟住你..好似去劈友呀.卡卡∼
好彩好彩..我地都係將禮物送佐俾你啵\要送既..擋都擋5住囉..哈哈.∼
阿nic係度睇佐我地既龜龜呀..哈哈!
nic..記住呀大富翁∼5好借俾人地玩呀.我地約佐你玩架.∼!
好啦..你要做野啦..byebye^^∼!!
跟住走果陣..見到Isabella喎..
-.-5係kitty講我都5知呀∼
跟住又見到joey..kitty5hi佢..
我都真係5知...-.-
佢地邊有"nic"咁有星味呢.!!呵呵∼!
突然覺得你好好人添..嘻嘻...
阿ba好煩呀...大有鬼用咩...白痴.∼!!
冇得食啦.∼
|