|
琴日同茹..善行一齊去行街..去佐沙田.!!
去買鞋..去佐運動家買佐一對..!!
跟住再一齊去佐mk..行行行!!
1人買佐1d野..!!
今日..eng堂.miss係咁教我地讀英文名!!
下次要默呀-.-””
上綜科堂勁搞笑囉..阿sir係咁話欣宜
又話想打死佢\..又話佢\以為瘦身之後以為自己好靚.!!
又話ky慘..要咁樣俾欣宜整..話ky都5知收佐幾$$
先肯做...哈哈.!!!阿sir又話打死佢\..俾幾多$$
佢\..都5會同欣宜做d咁既野..真係笑爆肚囉..
中午..阿珠無lala行過黎話有人蝦佢\..-.-”
又話陳xx打佢\..唉唉!!鬼信咩..我都試過咁屈佢\啦..哈哈!
但因為佢\係咁叫我幫佢\..好啦.!!!
當我幫緊佢\既時候..大家都講野講得好大聲..又笑得大聲..
有個miss企佐係度!醒既人都5會再笑啦..!!
點知就聽到洪xx講:嚴可x!!3個字..我就指住佢\鬧..
點知俾人屈囉.!!超無奈囉..徐xx話我變面變得快喎..
頂..我邊有呀!!係咁唱我..痴架!!
不過佢\扮俾我睇果陣..真係好好笑呀..哈哈.!!!
算啦..珠.我都係5幫你啦.!!!俾人蝦返既我-.-
|