|
我好似10年冇打日記啦啵∼∼!!
日日都上堂上堂..講笑講笑..
仲要日日笑到喊果隻!!真係日日都好開心
雖然離你遠佐好多..但都有時會....哈哈∼*
我地4個坐係一齊真係好好玩呀!!
阿茹係老魚..阿珠係老豬..阿美你老味..我係老花..yeah^^
上堂傾到痴哂..哈哈!!!.
今日同果新同學袁xx係度講d白痴野
佢係咁話..周杰倫靚仔..唱歌好聽.-.-
暈低啦∼咁多人鍾意佢既..
跟住我同阿珠係咁話f4靚仔d..5係..係靚仔好多..哈哈!!
當然啦..我既f4喎..梗係靚仔過周杰倫啦∼!!
f4 d fs多周杰倫幾多呀!!?仲話jerry5紅..
5好玩啦∼!!係人都知f4 fs有幾癲架啦..
由其係jerry囉..出一次fun都有幾千人囉∼!!
真係5識野呀你..
(but..都係霆鋒最好><><><)
(f4都超好..勁好.好好好好好好..)
有幾多日冇見你呢...??
1日∼?2日∼?3日∼?
5係..係成10幾日啦..
呀!!!!!我要見你呀∼∼∼
好掛住你呀∼∼!!!
遲d見啦我地...哈哈***
shan..我地一齊
d cool仔啦∼∼哈哈哈..
我地要加油呀∼!!!卡卡...
今日同
講佐.....唉唉!!!
有d
添...死啦我∼!!!咁x
既我...
(d野..打俾自己睇架)
快dddd到星期日啦...!!!!
我要睇<惡魔在身邊>呀∼∼∼!!!
真係好好睇呀....
賀軍翔..楊丞琳...好鍾意佢地呀!!!!!!!
依排愛上佐<理想情人>呵呵呵呵呵....
|