|
嘩嘩嘩!!!珊姐..你日記終於有提起霆鋒啦
搞到我睇完有d開心添..哈哈!!
睇完你日記..搞到我都諗返好多野添.
係呀!!以前咁多人一齊跟nic真係好開心架
大家都玩得勁癲囉!!!果陣8個人真係超開心
依家成日出fun..都好似得我.我妹同kitty3個人既
幾時會齊人6個一齊出哂去搵nic呢..好期待呀!!
阿珊..你鍾意邊個..我都會當你係fd架^^
你病佐呀∼∼好似好嚴重咁既..休息下啦..
一係同你同你既無賴傾下msn啦..可以會快d好返架..呵呵**
希望你快d冇事啦...
(遲d再打)
|