|
1)你係邊個牙.?阿佩~
2)我同你有幾fd牙.?下..要講真呀!冇嗌交就好fd..嗌交就..
3)你對我既感覺係.?5..有時好玩得..好好傾.!!但有時就太自我..有d小氣(你叫講真話架)
4)你當我係你既好朋友嗎.?係呀!!不嬲都係
5)你覺得我當你係好朋友嗎.?5..我5知呀..!!一時時啦
6)我會5會同你傾心事牙.?以前會囉
7)你會5會同我傾心事牙.?都係以前會囉
8)你覺得我對你好5好牙.?有時好好..有時就...
9)你同我玩得開心嗎.?開心..好開心
10) 你最5鐘意我做d咩.?5鍾意霆鋒(仲未發生)..5鍾意我又5同我講..玩暗串∼
11) 如果有1日我話同你絕交咁點.?下..可以點呀!5開心囉∼
12) 你了5了解我牙.?講真..5了解
13) 你知5知我鐘意邊個牙.?無賴..kakakakaka^^
14) 你覺得我鐘意kenny多d定係鐘意霆鋒多d牙.?一定係ky..我覺得
15) 如果有1日我話5再跟霆鋒你會點牙.?你真係要我講真!!我會好d憎你.勁失望
16) 如果有1日我話5再跟關智斌你會點牙.?你真係要我講真!!我有d開心∼
17) 如果我話我鐘意關智斌多d你會點牙.?有d5妥你掛(慣佐就冇事掛)
18) 如果我話我鐘意謝霆鋒多d你會點牙.?好開心..原來大家都咁鍾意阿仔
19) 你對我係真定假牙.?一定真啦!!最憎對d fd假既人啦!
20) 你有無呃過我牙.?我5知呀..我諗有掛(好少)
21) 呃過我咩野牙.?我5記得啦
22) 你覺得我最好既朋友係邊個牙.?欣欣掛
23) 你覺得我最憎既人係邊個牙.?果班人
24) 你會5會同我最憎既人玩牙.?我諗我5會..如果我仲當你係fd既話
25) 你有咩想同我講牙.?我地5好再嗌交啦!!我都好想我地一世都咁fd架
(以上全部都係真話..to珊)
|