|
琴晚同kitty傾佐成晚...傾佐d開心既野!!!!5開心既野!!!依一晚仲知道佐
好多野囉!!!我覺得佢真係當我5係好fd架咋∼∼(睇佐某d野)睇完雖然真係5開心架
啦!!!但早d知未仲好..!!知道邊d fd係岩自己既..邊d係你對佢幾好..但係
你都係做5到佢既好好朋友囉!!!算啦!!5會再為佐依d野而搞到自己成日5開心架啦∼
!!kitty..我真係做5到你咁好人囉!!!我真係好5据呀!!><><∼∼!!!
好想同咩咩呀!!!就快忍5住啦!!!同你傾完..我先知.我真係好好彩可以識到我學校
d fd..因為你地真係對我好好!!!有珠啦..茹啦..阿美啦!!我知你地係真係當
我係好好朋友!!!都係你地係最好架!!!同我最fd既當然係燒買啦!!!你真係比我任
何一個fd都重要10000000倍!!因為你對我係最好同埋最真既..!!同埋識佐你
最耐既∼∼!!!我同你講過如果比我揀:偶像.屋企人.朋友點排既!!我同你講係:屋
企人.偶像.朋友咁排..但係淨係得你一個我既fd..係排係偶像前面架!!你睇你有幾
重要..呵呵!!我勁有信心..我地會4ever fd囉!!!仲有kitty..我當
你都係好好好朋友架!!!因為我覺得你都好真!!我知你5會5理我既!!哈哈∼∼∼!!
我地都要4ever fd呀!!!
::以上有提名既白痴仔...你地同我既關係一定好5簡單架啦!!!
::kitty...我地琴晚講既野..5可以同任何人講呀!!!知冇??
|