|
唉!!!要返學啦><本來係好開心嫁..可以返去見到我想見既人.!!!但我病佐呀.
病得好辛苦呀!!!好似病到要死咁..咩都做5到啦∼!!點解早又5病遲又5病.係都要
依個時候病呢!!!?係5係玩野呀-.-!!!辛苦×100000000呀><><!!
唉!!!琴晚又成晚冇訓到...!!!!
約佐燒買..阿茹..阿珠10點3係樓下等!!!但又未夠鍾..勁無聊囉係屋企!!!!
諗住走果陣..點知有流星花園2睇啵!!!睇佐dd..我都5鍾意睇既..有d8婆係度
喎..(死雪兒)跟住夠鍾落佐去..同燒買一邊傾埋d白痴野一邊返!!!呵呵**返到去
睇到好多人呀!!!禮堂果陣好難頂囉..講完又講..講完又講..勁長氣呀∼∼∼但我見
到....u好似咩佐又咩佐啵!!!總之好開心啦><><!!!返到班房..嘈嘈嘈!!
又叫我做x長..我死都5做呀..上年都做佐啦..勁白痴!!阿sir講佐一大餐野∼∼
就返學啦!!!我地同d boy同學一齊去食野!!!等等等..快d2:30啦!!!!
我地一齊去佐食壽司同拉面..好味^^仲好飽添!!!
今晚拎出d f4野黎睇...諗返佐好多野囉!!!我既5個idol..nic.
jerry.仔仔同孝天我都見哂啦...得小v未見咋-.-!!!!好想睇下佢囉!!!
快架啦..快架啦!!!有霆鋒.仔仔.孝天既簽名..就係冇jerry-.-好想好想要
呀!!!上次仔仔黎大埔..等佐7個鍾..握到佢手呀!!開心到難以形容..jerry
等12個鍾..好值得啦..又開心喎..孝天都好似等佐12個鍾..呵呵∼成日訓街..
見過3次jerry同孝天咋..勁少囉!!!但等佢地仲癲過nic好多囉∼!!!雖然我
依排只係掛住霆鋒..咩都諗住霆鋒!!!但我都會好似以前咁鍾意你地..永遠支持你地架
...一定會!!!
::我5係大眾...我淨係會鍾意霆鋒同f4姐!!!
::就算你5算..我都5會5鍾意f4架啵!!!
|