nicopui

暱稱︰ ..*nico\
性別︰ 女
                       
                           

 

 

 

 

 

 

 

MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
...
唉..都係小心d打野
My Love My Fate
可愛教主-楊丞琳
得12日啦

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 我的好友 ::
尚無任何好友

:: 日誌搜尋 ::
RSS Feed
2005 年 9 月 6 日  星期二   晴天

 

 

...

1)你係邊個牙.?阿佩~

2)我同你有幾fd牙.?下..要講真呀!冇嗌交就好fd..嗌交就..

3)你對我既感覺係.?5..有時好玩得..好好傾.!!但有時就太自我..有d小氣(你叫講真話架)

4)你當我係你既好朋友嗎.?係呀!!不嬲都係

5)你覺得我當你係好朋友嗎.?5..我5知呀..!!一時時啦

6)我會5會同你傾心事牙.?以前會囉

7)你會5會同我傾心事牙.?都係以前會囉

8)你覺得我對你好5好牙.?有時好好..有時就...

9)你同我玩得開心嗎.?開心..好開心

10)        你最5鐘意我做d咩.?5鍾意霆鋒(仲未發生)..5鍾意我又5同我講..玩暗串∼

11)        如果有1日我話同你絕交咁點.?下..可以點呀!5開心囉∼

12)        你了5了解我牙.?講真..5了解

13)        你知5知我鐘意邊個牙.?無賴..kakakakaka^^

14)        你覺得我鐘意kenny多d定係鐘意霆鋒多d牙.?一定係ky..我覺得

15)        如果有1日我話5再跟霆鋒你會點牙.?你真係要我講真!!我會好d憎你.勁失望

16)        如果有1日我話5再跟關智斌你會點牙.?你真係要我講真!!我有d開心∼

17)        如果我話我鐘意關智斌多d你會點牙.?有d5妥你掛(慣佐就冇事掛)

18)        如果我話我鐘意謝霆鋒多d你會點牙.?好開心..原來大家都咁鍾意阿仔

19)        你對我係真定假牙.?一定真啦!!最憎對d fd假既人啦!

20)        你有無呃過我牙.?我5知呀..我諗有掛(好少)

21)        呃過我咩野牙.?我5記得啦

22)        你覺得我最好既朋友係邊個牙.?欣欣掛

23)        你覺得我最憎既人係邊個牙.?果班人

24)        你會5會同我最憎既人玩牙.?我諗我5會..如果我仲當你係fd既話

25)        你有咩想同我講牙.?我地5好再嗌交啦!!我都好想我地一世都咁fd架

(以上全部都係真話..to珊)

死人仆街新同學...我真係好撚憎你囉∼你去食屎啦...

本來都冇咩架啦!!如果你5係講到我憎既野

我都5想發脾4架!!你做乜撚野話霆鋒呀∼

話佢\mk仔..仲有好多好難聽既野..

你冇野呀fa..今日食佐屎∼?

你又5照下自己果樣..再睇返nic果樣..

嘩!!你果樣真係可以嚇死人囉..!!

食屎怪.真係5想為佐你哩d人爆粗呀..

但5鬧7你..我又5据喎!好采阿珠.阿茹佢\地都幫我一齊鬧姐..

我5可以為佐哩d人嬲既...

今日夾埋d人串合佐阿茹同豬仔...卡卡..好玩!!

仲玩佐阿lam..哈哈.我淨係叫佢\同你講燒買姐...你洗5洗面紅成咁

真係笑爆我既肚啦!!!超好玩!!

今日成日都係度玩人..正正正!!!

放佐學..我同阿美..阿茹..阿珠一齊買野去阿美屋企食...

真係好好味呀!!!睇睇下電視.我地又睇相喎..

u真係好q呀!!阿美真係好傻婆呀><呵呵∼*

跟住我地又一齊打麻雀..

唉唉!!死茹係咁打俾阿美食呀!!笑到我地死

阿美係咁win係咁win!!!

我地仲打到爆哂粗..好似痴哂咁...呵呵

我地係咁輸輸輸..阿美仲win到想訓!!!

我輸佐成11張..我係-1呀..勁失敗囉∼∼∼

要請佢\飲野...唉唉∼∼∼!!

不過真係玩得好開心呀!!!!!!

仲有呀...阿珊..

kai子係我對你既尊稱..

你5可以咁叫我架...哈哈!!!!

**∼50字..介紹一位白痴既kitty^^∼**

〔〔5..岩岩識你.覺得你粒聲都5出..傻頭傻腦咁∼

跟住又鬼死咁惡喎..傾電話果陣要死咁..!叫你出

黎教我地去..又5肯..冇2氣-.-!!跟住又覺得

你都幾鬼叻架∼好似咩都識!!∼有時又好自由..去邊都得!

仲有你5 8卦..想同你講人地衰野都5得啦!!又鬼咁好人..

俾人話成咁都5介意..!!最想講既一句係:我知你真係好鍾意霆鋒

..真係好鍾意!!(我勁少咁讚人架..因為我覺我係最鍾意佢既..kaka)

雖然你平時冇講到出口話:我好鍾意佢..佢係我既..依d野..

但我地睇得出佢對你係勁重要既(佢對我地都係勁重要)!!我地要永遠支持佢!!!〕〕

好似超過50字喎-.-!!

 

                                       

 


 

hhhjkbhjhhkbnjkjjjhhhhhhhhhhhhkkkkk

               

jkhnlkjnkjuihuihhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


tofumonzter@createblog.com