|
1)你係邊個牙.?阿佩~
2)我同你有幾fd牙.?下..要講真呀!冇嗌交就好fd..嗌交就..
3)你對我既感覺係.?5..有時好玩得..好好傾.!!但有時就太自我..有d小氣(你叫講真話架)
4)你當我係你既好朋友嗎.?係呀!!不嬲都係
5)你覺得我當你係好朋友嗎.?5..我5知呀..!!一時時啦
6)我會5會同你傾心事牙.?以前會囉
7)你會5會同我傾心事牙.?都係以前會囉
8)你覺得我對你好5好牙.?有時好好..有時就...
9)你同我玩得開心嗎.?開心..好開心
10) 你最5鐘意我做d咩.?5鍾意霆鋒(仲未發生)..5鍾意我又5同我講..玩暗串∼
11) 如果有1日我話同你絕交咁點.?下..可以點呀!5開心囉∼
12) 你了5了解我牙.?講真..5了解
13) 你知5知我鐘意邊個牙.?無賴..kakakakaka^^
14) 你覺得我鐘意kenny多d定係鐘意霆鋒多d牙.?一定係ky..我覺得
15) 如果有1日我話5再跟霆鋒你會點牙.?你真係要我講真!!我會好d憎你.勁失望
16) 如果有1日我話5再跟關智斌你會點牙.?你真係要我講真!!我有d開心∼
17) 如果我話我鐘意關智斌多d你會點牙.?有d5妥你掛(慣佐就冇事掛)
18) 如果我話我鐘意謝霆鋒多d你會點牙.?好開心..原來大家都咁鍾意阿仔
19) 你對我係真定假牙.?一定真啦!!最憎對d fd假既人啦!
20) 你有無呃過我牙.?我5知呀..我諗有掛(好少)
21) 呃過我咩野牙.?我5記得啦
22) 你覺得我最好既朋友係邊個牙.?欣欣掛
23) 你覺得我最憎既人係邊個牙.?果班人
24) 你會5會同我最憎既人玩牙.?我諗我5會..如果我仲當你係fd既話
25) 你有咩想同我講牙.?我地5好再嗌交啦!!我都好想我地一世都咁fd架
(以上全部都係真話..to珊)
死人仆街新同學...我真係好撚憎你囉∼你去食屎啦...
本來都冇咩架啦!!如果你5係講到我憎既野
我都5想發脾4架!!你做乜撚野話霆鋒呀∼
話佢\mk仔..仲有好多好難聽既野..
你冇野呀fa..今日食佐屎∼?
你又5照下自己果樣..再睇返nic果樣..
嘩!!你果樣真係可以嚇死人囉..!!
食屎怪.真係5想為佐你哩d人爆粗呀..
但5鬧7你..我又5据喎!好采阿珠.阿茹佢\地都幫我一齊鬧姐..
我5可以為佐哩d人嬲既...
今日夾埋d人串合佐阿茹同豬仔...卡卡..好玩!!
仲玩佐阿lam..哈哈.我淨係叫佢\同你講燒買姐...你洗5洗面紅成咁
真係笑爆我既肚啦!!!超好玩!!
今日成日都係度玩人..正正正!!!
放佐學..我同阿美..阿茹..阿珠一齊買野去阿美屋企食...
真係好好味呀!!!睇睇下電視.我地又睇相喎..
u真係好q呀!!阿美真係好傻婆呀><呵呵∼*
跟住我地又一齊打麻雀..
唉唉!!死茹係咁打俾阿美食呀!!笑到我地死
阿美係咁win係咁win!!!
我地仲打到爆哂粗..好似痴哂咁...呵呵
我地係咁輸輸輸..阿美仲win到想訓!!!
我輸佐成11張..我係-1呀..勁失敗囉∼∼∼
要請佢\飲野...唉唉∼∼∼!!
不過真係玩得好開心呀!!!!!!
仲有呀...阿珊..
kai子係我對你既尊稱..
你5可以咁叫我架...哈哈!!!!
**∼50字..介紹一位白痴既kitty^^∼**
〔〔5..岩岩識你.覺得你粒聲都5出..傻頭傻腦咁∼
跟住又鬼死咁惡喎..傾電話果陣要死咁..!叫你出
黎教我地去..又5肯..冇2氣-.-!!跟住又覺得
你都幾鬼叻架∼好似咩都識!!∼有時又好自由..去邊都得!
仲有你5 8卦..想同你講人地衰野都5得啦!!又鬼咁好人..
俾人話成咁都5介意..!!最想講既一句係:我知你真係好鍾意霆鋒
..真係好鍾意!!(我勁少咁讚人架..因為我覺我係最鍾意佢既..kaka)
雖然你平時冇講到出口話:我好鍾意佢..佢係我既..依d野..
但我地睇得出佢對你係勁重要既(佢對我地都係勁重要)!!我地要永遠支持佢!!!〕〕
好似超過50字喎-.-!!
|