|
係學校..好鬼悶呀!!!
上堂之後又係上堂!!!唉唉∼∼
又有miss吳堂啦∼!!
死啦..佢咁鬼串..痴架!!!
5舉手都5得..好鬼白痴囉...
上普通話堂..叫阿美點佐nic既〔狼〕
d男仔聽到..係咁叫5好舉..好憎佢地呀!!
好彩班度都有識野既人舉佐手姐..thx哂咁多位幫手..
夠10個人呀..有得聽啦...哈哈^^
琴晚同阿珊傾佐d白痴野..
係關於∼love∼既!!
依d野.我係勁少同人講架...
少到係得2個人知咋..1個就係燒買..1個就係阿珊!!!
哈哈...阿珊..我真係5敢呀..算啦!!係咁啦
我好滿足架啦..5想亂諗咁多野!!
我又5似你..我同佢..係咁啦!!
我都5知我點解會同你講架..?可能我信得過你啦^^哈哈∼∼
跟住好晏果陣..kitty on佐..
我地又要煩煩煩......啦∼∼∼!!
點解我地次次出夜街搵佢..都要煩咁多野架∼∼?
$$$$...timetimetime...人人人人人!!!
5知佢鍾5鍾意個龜龜呢!!?希望佢鍾意啦...
快d到今晚啦...阿ba5好返黎呀!!!><><
|