|
死啦!!!!琴晚打既一大篇野冇哂啦!!!簡單講:阿珠...阿茹..阿美..
kitty!!!4ever fd啦!!!由其係我最好既fd燒買啦!!!∼∼
你地同我既關係0係好5簡單架∼∼哈哈!!!
今日真係超超超開心呀!!!5點幾就起身去搵nic啦!!!因為同kitty約
好架ma!!!表嫂又5去喎!!!好掛住你呀表嫂..快d出黎俾我見下啦!!呵
∼∼勁整野...整到6:30就要快d出去啦!!落大雨添..好煩呀!!nic
..為佐你..我地變佐落燙雞呀!!好慘呀><!!上佐車!!!傾傾傾..又訓
5著喎!!!差5多去到機場果陣..kitty打黎話佢見到你架車囉!!∼都5
知kitty趕5趕到!!!驚緊囉!!!車上果個人好5正常呀!!係咁話:下下
下下下下下..(傾緊電話呀佢\)我地真係俾佢笑死囉!!好似輕機咁∼卡卡...
我地先入佐去...咩都睇5到..!!凍到抽根囉!!!等等等...kitty
果傻婆終於到佐啦!!!呵呵**跟住我地搵啦!!!停車場搵佐勁耐..3.4.
2(真係搞到好亂)再跑上去...好驚霆鋒會走佐囉!!!!嘩嘩!!見到一個靚
仔..俾d女fans圍住!!!呵呵∼∼係佢啦..我地即刻跑上去..跑到到過去係
咁喘氣!!
nic問:你地做過咩黎呀!!?(未係去搵你囉)
kitty忍5住咩佐(5爆你啦)
nic問:咩事呀!!
我:佢\5捨得你呀!!
nic:我今日"去"啦咩??
哈哈!!!好搞笑呀!!!∼∼∼
nic:5好(咩)啦∼摸佐一下kitty頭(依..你就好啦)
影相影相...3個都影哂啦!!!thx你呀!!跟住就見到eason..2個
人係度傾傾傾..!!佢\差5多入x果陣..我地同你一齊行..你同kitty講
佐好多野..安慰佢\..!!你真係好好呀!!
nic同k:我都要拍9個月啦...一齊囉...(好多5記得)
我:咁未好辛苦囉!!?
nic好得意既樣話:冇計啦!!
yee:咁你要小心d呀∼!!
nic:我會..thx!!
要入去啦你!!!我地同你講byebye..你又同我地講!!!最後仲叫
kitty俾心機添呀!!真係一個好好既idol呀!!都凳kitty開心架!
真係要俾心機呀你!!!
要thx一d人...!!!多謝!!今日好順利..咩都冇發生..好開心!!!
跟住我地就去佐mk啦!!!行街2...哂相..影貼紙相..真係好開心呀><
下次再去啦kitty!!!我地一定會好fd...5會散既!!!哈哈∼∼∼
|