|
今日8點幾就返到學校啦!!!果死人新同學勁仆街..勁乞人僧囉!!!頂∼∼我有講5該
架!!!有病睇下醫生啦...好x串咩你..跟人大q哂呀!!!痴痴地嫁!!
上堂同阿美2個人勁白痴咁傾傾傾...!!!仲講人地阿ma既名..我拎佐俾洪xx..
佢仲大大聲讀佐出黎...笑到我地死..哈哈!!!佢係側邊架..大佬..好采冇聽到∼
第3堂...死啦..死啦!!!全班都勁驚囉∼∼因為miss吳教呀∼∼!!冇好日子過
啦...一黎即罰人囉!!(5係我地班既)係咁講佢d要求喎..總話底..勁高要求囉!
見到你個樣都震啦∼∼∼依個學期死梗啦!!講埋哂d核突野∼∼∼咁既一個miss第一次
見囉∼∼∼服佐佢啦!!!不過都好啦...上佢堂都5會悶..好多笑料聽既...
跟住徐xx!!!!勁搞笑..你問我都冇用啦..我都5鍾意爆人d野既..卡卡!!!跟
住教佐你一樣野...笑爆肚囉..上左下b..哈哈!!!!!痴架!!!5關我事呀!!
我冇爆你地d野架∼∼係佢估到架咋...!
|