|
你...冇...停...車∼??
果1刻真係有dd接受5到囉..
我地4點幾就去佐搵你..
我地同kitty一齊去搵你..
去到6點鍾左右!
真係1個fans都冇囉..又驚你走佐
之後知道你冇走..好野..^^
之後我地3個勁白痴係度等..傾傾傾..
傾埋哂d低b野..
終於拎返你幫我地簽既碟啦...好開心!!!
等果陣..仲見到阿珊坐住車入去..
佢係咁同我地hi..我同阿妹都有同佢hi返
哈哈..好白痴呀我地..kitty又見5到你..佢盲架-.-
等等等..等佐7點幾..你出黎啦..
你果樣好似好攰咁..你.你冇停車..唉唉!
5開心∼?梗係有架啦..又要拖返去啦
不過我地都知你攰架啦.."立"佐你1眼..
都應該滿足啦!!!
算啦...下次再搵你啦..
|