|
呵呵...咁多人話我勁..搞到我5好意思添!!
梗係啦∼我要既..梗係得啦!!
張相真係愈睇愈鍾意∼*
f4幾時有機會呢∼??依一世都5洗指意有呀-.-
預佐啦..睇到佢\地已經好開心啦..5好咁多要求啦!!
琴晚諗佐咁耐都5知買d咩俾nic..
龜好冇呢∼?驚佢\敏感...(因為有毛毛架)
睇下點先啦..-.-
咁難得kitty都去多次..但係可能阿ba返呀!!
好想去架ma..表嫂都去..想見佢\呀!><
傾傾傾..男....女...男..!!
辛苦辛苦辛苦辛苦辛苦辛苦辛苦....
冇自由冇自由冇自由冇自由冇自由><
(得kitty知咩意思..ka)
今日返到去..勁同徐xx傾無聊野..!!!
跟住調位..呵呵!*阿美坐佐過黎我側邊..
阿珠坐在係我地後面既後面..以後我地可以傾死佢\啦..
正爆!!!^^
不過有個人調位喊佐-.-咁都喊..勁!!
之後上音樂堂..我地好似痴佐咁..
唱到勁大聲..好kai子啊我地..哈哈哈!!
kaka..偷筆.笑笑笑..
我都想呀!!謝霆鋒既乜乜喎..kaka
恭喜霆鋒又拎獎啦!!!
「最受歡迎創作歌手」喎!!真係好勁..好叻呀你
一定開心死你啦!!你開心就得啦..
你開心..我地就開心架啦^^
|