|
琴晚5知點解諗返件事..真係勁5開心呀..
係咁聽你d歌..係咁聽.!!5聽就好5開心-.-
之後同阿珠講返件事..哼!!你好野啦..
我以後都5講心事你知啦..!!!
跟住就同銀仔傾msn..哈哈..勁搞笑呀佢
死白痴仔..偷啦..偷啦.∼∼好忙呀你..哈哈∼
我地今日邊有打麻雀呀∼?我地4個去佐m記食野姐..
哈哈∼∼呃你之ma..死傻仔..咁都信我地..笑爆肚.!!
仲有呀..豬仔好好人呀!!thx你呀..咁都肯幫我落去買
真係夠fd啦你..呵呵**
跟住做佐一件好瘀既野..5想講啦.!!
係msn度同d同學勁玩野..個個俾我玩..哈哈!!
今日都幾無聊下架..返學!!上英文堂果陣.!!
miss叫我地講自己英文名..!!好好玩呀依堂..
之後果d都好白痴..不過我電腦堂學識佐好野..嘻嘻^^
.......
|