|
你口吾x喎...點解點解點解點解∼?
我好鬼憎阿lam呀...憎到爆呀.!!!
勁冇風度囉你..收啦..5該∼!
你小氣就小氣啦,話我玩5起..
我都未話你啦..唱我..你冇x病呀..痴架
之前勁5開心架..好樣衰呀><><><”
我地係咁影相影相..勁好玩..
我阿ba銀仔啦..我細佬lee啦..豬仔..袁x啦.善行啦..好多好多
袁x做咩偷霆鋒既和平手勢呀><><!!!
最後見到你地玩牌..未走埋去c囉∼!!
嘩.!!估5到大家玩到痴哂喎..勁開心囉.!
好彩我kiss既都係女仔姐..∼!!
不過係kiss面姐..呵呵呵呵∼
到9:00幾..我地大家就一齊走啦..呵呵**
|