|
琴晚真係正到冇得彈囉!!
<謝霆鋒×達明一派同場異夢音樂會>
我地7點幾入佐去..坐得都幾前(前10行)8點左右就開show啦∼霆鋒同達
明一派出佐黎唱..nic勁型囉..鍾意佢既紋身a><!!著住一件紅色3.成
個聖誕老人..kaka∼∼佢同達明一派唱佐幾首就入佐後台!!達明一派佢地唱
佐好耐a..!!仲唱王菲d歌..勁無奈=.=仲有一首係nic作俾佢既∼∼想
點呢你地...!!過佐陣..nic出黎啦!!!即刻high哂囉d fans
..佢\話我地傻..話會証明俾我地睇我地冇跟錯人..(感動)我地全場都陪佢\唱
,佢\仲帶佐佢\既寶貝龜龜黎..仲"為"佢食野..kaka..你做佐佢daddy
仲要強調11隻<龜頭>囉!!!勁搞笑,,仲拎出個假結他黎掟!!!勁!!哈哈
∼∼我地都知你果首歌係送俾佢架啦..我feel到你仲係鍾意佢架!!!你5好
喊啦..你喊..我地又會....!!!(勁感動)最後..你仲叫黃色3衝上去
.見到阿shan..thx你叫我行前去啊∼∼∼我地係最前..你就係係我地前
面!!!果陣真係全埸high哂啦..叫你..你都有c我..(開心)你係度打
鼓..我係咁係度望你..愈睇愈靚仔a真係..><><!!係我前面真係企佐分
幾鍾囉...超正.!!你仲去後台..換佐件比卡超既3..q爆!!仲同達明一
派講你都有..哈哈!!!最搞笑既一幕..你同你個fans係我側邊邊搶個假結
他囉!!最亂既一幕..你竟然成個訓佐落黎囉!!摸蝕哂啦..仲俾人偷拖鞋..
我地問你有冇事..你又話冇事!!但都5知有幾多人俾你"責"死佐囉!!呵*仲同
fans飛吻..同我地講:愛死你們..(聽yee講返)真係咩好歌都出齊啦.
好完美既音樂..!!
我地等埋你架車出黎..問你我地d cd..你擺佐係屋企.!!羨慕緊d cd
可以住係你屋企..!!!

|