|
琴晚真係又驚又好玩呀!!!因為洗緊碗果陣,,阿妹行過黎同我講∼∼話我地間房
度門鎖佐a><d鎖"時"又係哂入面!!窗又"山"埋...我同阿妹就偷偷去ma咪間房
既窗(因為可以通過我地既窗)果度想用野打開..點知阿妹整佐勁耐都5得!!!
又驚俾阿ba知喎...好彩佢訓佐咋!!冇幾耐ma咪就知到啦∼∼同阿妹幫手一
齊整!!我咩都5識,得個坐字...=.=ma咪又係咁叫我地5好爬過去...
寧願俾$$250叫人開喎..!!!ma咪咁係整..整佐幾個鍾..我估佢一定
5得架啦!!點知真係俾佢開到...嘩!!ma咪真係超勁a><...因為阿妹
"肥"..so要細佬爬過去..佢爬過去果陣又驚(19樓喎)又搞笑..係咁叫人
5好拉住佢既腳..kaka.終於開到門啦!!!勁開心囉!!之後既野5講
啦..
今日同茹返學去行街果陣撞到小學既幾個男仔啊∼!!跟住未拉茹走囉..點知都係
俾佢地見到,,好樣衰a....跟住阿榮行過黎同我講:阿佩..補課啊=.=跟
住我話係呀!係呀!(好白痴啊我)阿輝又行叫我..即走啦我=.=!!依家諗返
覺得自己好白痴呀!!!都5知驚d乜!!!死低b><><
|