|
今日11點幾就同yee出佐出啦!!!!因為今日約佐阿shan同kitty.阿b一齊去
搵霆鋒啊!!!搭車搭到死啦!!成日係咁搭...仲要係大埔趕去天后..企足一個半鍾.><好辛苦呀!!!
去到天后mtr..我地5個跑去..好驚等5到nic出黎啊∼好彩去到.nic
仲做緊訪問..我地係咁係出面偷睇佢..好靚仔啊∼∼帶黑超(真係貪靚^^)白
色既3..好認真咁做緊訪問..佢\地班白痴仔仲要出面大叫佢!!傻的=.=!!
佢做訪問果陣係咁笑!!好得意><唉!!俾人望住好5慣啊=.=..啤咩姐!!
煩死啊∼又5係我地得罪你!!nic出黎啦∼佢\上緊車..我地係咁叫佢..佢都
有同我地hi啊..(開心)佢要上車走啦!!!我地同佢bye!!佢又係車淨係
同我地bye啊∼開心死^^阿b拎5到添..下次啦!!!跟住我地勁辛苦咁行街
!!去佐eeg諗住撞nic∼點知去佐買野(我都買佐2個nic既碟..嘻2)
跟住就返屋企啦!!!thx阿b同阿man帶我地去搭巴士啊!!!我地係咁白痴
咁係度傾計.等bus!!阿b講d野好好聽啊..哈哈!!有個男人行黎叫我地幫
佢\做訪問...好多人姓<<謝>>啊∼∼呵呵!!阿b仲想害人添..白痴仔!!
回家了....
琴晚同阿yee睇<惡魔在身邊>睇到3點啊!!超好睇><
仲有啊!!!我地有聽你話..我地有睇<小魚兒與花無缺>架!!!!!!!!
|