|
琴日早上都去佐搵霆鋒..講真la∼真係愈搵愈冇癮(5係指5想見nic)
係指...!!!佢入果陣大家都同佢講:我地冇拍窗a..佢都有話:得啦!
5知佢係5係真係信呢..好想同你講:別人怎麼想沒有關係,只要你相信我
(地)就好!!!好想你答:只要你(地)說沒有,我就相信你(地)!!抄流
星花園對白..呵呵**超鍾意依句呀!!!睇完某d野..真係覺得好5開心
你既意思係5係指我地悶親你!!?我都覺依家冇咁好玩囉∼∼覺得大家都好似
冇乜心機咁..係5係就黎散呢!!?我真係好5明..你咁想同人地好返..
點解仲要成日串佢呢∼∼∼!!想同佢好返..就直接同人講啦!!!之前你問
我地會5會永遠都咁fd..我就答:梗係會啦!!但依家.我真係冇乜信心囉
!!琴日仲問kitty..就算依一年見5到佢..我地都最少一個月出黎玩
一次..kitty你話佐好架..一定要出黎呀!!但真係得咩..我驚到時個
個玩自閉咋...唉唉!!!今次識fd識到最失敗...5係識25..就係好
似感情好5穩定..時好時壞..都5知想點.!!!但都係一齊玩.試過最開心
既一班fd...!!!!
|