|
今日早上失敗佐啊=.=!!(秘密)得我地6個知..哈*
返屋企..到5:10同yee出啦..今晚係優秀選第2回!!!去9龍搭巴士..
呵呵∼係架啦!!我地係霸頭位啊..吹咩!!..5霸頭位..5通死蠢到坐最尾咩
..去到tvb∼就等等等...nic出黎啦!!張學生相好qqq啊><><!!
我地係咁叫霆鋒!!都幾齊啦今次..!!我地同霆鋒一齊唱塞車a!!(唱錯歌詞
添=.=)你都有同我地hi...開心><!!
到最尾..我地去佐搵佢...佢叫我地小心d..(關心a)跟住我地拎佐d cd
俾佢簽(佢話聽日拎返俾我地)有2個0架妹fans係咁同佢講日文..nic又同
佢地講返日文..勁好笑囉!!阿nic講日文真係好勁a><><!!我地笑.佢又
笑...跟住我地握到佢手啊^^(勁開心)最開心都係阿shan啦!!成個人好似傻
佐咁大叫!!!kaka∼∼
**/one for you
one for eason
one for eason baby(燒你腳毛..哈哈)
最尾,,,俾人屈拍窗囉!!吊∼∼我hi都冇hi過個窗呀..發癲咩..關我
鬼事啊...見到我地6個...!
|